The prince of pop del 27

När vi satt oss i bilen, så var Nelly på stereon direkt!
-nej,nej,nej,nej, Åhh ja den här är bra!
De var de Nelly sa mellan kanalerna, när hon äntligen hittat en dra kanal höjde hon så de bara dunka i högtalaran, och vi alla sjöng med, När vi kom fram....


Fixade jag en bana.
-Var berädda på att losa, sa jag och flinade.
Ryan bara skakade på huvet, han var van att losa vid detta laget :)
Vi knappade in våra namn och sen började spelet. Emmy började och fick ner 8 stycken för att retas sa jag:
-Aww, du fick ner några i alla fall, hon flinade och slog mig lätt på armen.
-Gör det bättre själv, sa hon sen. Jag reste mig och tog ett klot, kastade och fick strike.
-Booom, sa jag och gjorde mig seger dans till låten som spelades, det var "Like a G 6" en riktigt bra låt enligt mig.

Ur Nellys perspektiv

Justin gjorde strike och dansade, haha. Emmy tittade surt på han, nu var det min tur. Ingen visste att jag hade fått träning på bowling, pappa var proffs så jag hade det i blodet. Jag tog ett klot och 'kastade' klotet. Först åkte nia av dom tio ner, den som var kvar dinglade och ramlade ner.
-Yees, sa jag och vände mig om. Justin halvgapade, Emmy med.
-Vad?, sa jag och gick tillbaka till mig plats.
-Hur.. Hur kan du vara så bra?, frågade Emmy.
-Erm.. pappa var typ proffs, sa jag tyst.
Jag försökte att le, spelet fortsatte. Vi körde två gånger, Justin vann först gången med bara tre ynka poäng, jag vann andra med 10 poäng.
Justin skjutsade hem Emmy och Ryan sen mig.
-Tack för idag, och igår, tack för allt, sa jag innan jag gick ut.
-Allt för dig!, sa han.
Jag öppnad dörren och skulle precis gå ut när Justin drog lätt i min arm, jag vände mig om och kände hans läppar mot mina. Den perfekta kännslan i hela vida världen!


Bra/Dåligt?
Minst 7 kommentarer, från olika ip adresser vi vet att ni kan :)
//Linnea

Postat av: Anonym

Mer, snälla? <3

2011-03-08 @ 20:03:40
Postat av: Johanna

mer mer :d

2011-03-08 @ 20:48:12
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

AWESOME!!:DDDDDD

MER?:))))))))))))))

2011-03-08 @ 20:56:10
Postat av: isabell

jätte bra! :D

2011-03-08 @ 21:27:21
Postat av: ella

mer :)

2011-03-08 @ 21:29:43
Postat av: evelina

super bra meer:)

2011-03-08 @ 22:28:23
URL: http://entjejelina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Meeer snälla! Era noveller är så sjukt bra blir helt beroende typ ;)

2011-03-08 @ 22:34:34
Postat av: sannaa

GRYM!

2011-03-09 @ 09:56:08
Postat av: Anonym

asbraa

2011-03-09 @ 16:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0