The prince of pop del 26

-OKEJ SLUTA SNÄLLASNÄLLASNÄLLA!! DU VINNER!!!
Jag slutade och började gapskratta,
-Vadå!! De där var inte ens kul, Sa justin lite bittert
-Jo de var skit kul! SNÄLLASNÄLLA DU VINNER!! Utbrast jag mellan skratten
-Okej de var väl lite kul da! Men kom nu!

Vi reste oss upp och fortsatte gå hemåt, när vi var hemma var vi jätte trötta så vi bestämmde oss för att göra oss i ordning för sängen....



När vi var redo för sägen knäppte i på en film som vi kunde somna till, När vi lagt oss i sängen la sig Justin ganska när mig, Jag blev lite nervös, efter ett tag kände jag en arm om mig och ett andetag mot mitt öra,

-Godnatt shawty! Älskar dig
-Godnatt gubben, Älskar dig me!

Jag somnade sedan rätt fort!

(Nästa morgon) Ur Justin's Perspektiv

När jag vaknade nästa morgon sov Nelly fortfarande, Jag bestämmde mig för att inte väcka henne, Och jag orkade inte gå upp så jag tog min obil somlåg på bordet bredvid sängen, Jag kollade twitter och sedan Facebook, När jag var inne på Twitter så vände sig Nelly sig om mot mig, Jag tittade rakt in i hennes ögon och log stort, sedan pussade jag henne på pannan,

-Godmorgon älskling, hörde man hennes nyvakna röst säga
-Godmorgon!
-Hur länge har du varit vaken?
-Typ en kvart bara
-Haha okej,
-Yes, Men är du hungrig?
-Nja,, Lite
-Okej, kom så går vi ner och käkar någonting

Vi klev sakta upp ur sängen, sedan satte vi på oss våra kläder, och sen gick vi ner för trappen in till köket, Mamma hade redan åkt iväg någonstans, så vi var ensamma,

-Så vad vill du ha?
-Ehh jag vet inte! Du får bestämma!
-Nej vi bestämmer tillsammans! Det finns, Makor,flingor,ägg och gröt, de finns sägert massormed de är typ något av de om jag brukar ata :)
-Haha okej, Men ahh, ägg maka skulle ju inte vara helt fel
-Då gör vi äggmakor!!

När vi hade bestämmt så började vi fixa och dona med makorna, Jag stekte äggen och Nelly plockade fram på bordet, När allt var klart slog vi oss ner och började käka! vi pratade lite om allt möjligt, blandannat om vi skulle träffa Emmy och Ryan sen, mitt i under vårat samtal fick jag ett sms, Från Ryan, Jag öppnade och i smset stog det.

-Hej broo!
Hur gick dejten ;)? och du fresten! Vill ni träffa mig och Emmy om en stund?

Jag skrattade lite åt de som stog i smset, och sedan svarade jag

-Haha! Helt okej, eller ahh inte helt okej, utan de gick PERFA!! ;)
Vi satt just och pratade om att vi skulle träffa er sen! Men kom till mig vid 14:00 om ni vill :)

När jag hade svarat så svarade han inte tillbaka och då brukar de betyda, Okej jag kommer, typ, så jag sa till Nelly att dom skulle komma vid 14 tiden, Hon kollade lite diskret på klockan och sa sedan

-Men Justin de är ju om 1 timme!!
-Heeh oj! Vi plockar undan nu och sen går vi och fixar oss!

När vi plockat undan, så rusade vi upp till mitt rum för att fixa oss, Asso till kläderna vi skulle ha under dagen och lite sånt, När vi klätt på oss så frågade Nelly

-Justin har du någon tandborste?
-Hehe japp kolla i skåpet åvanför handfatet!
-Okii!!

Medan Nelly var och borstade tänderna kollade jag datan snabbt, Och som vanligt hade jag fått fassor av twitt, Men orkade inte kolla igenom dom nu, så jag gör de sen, När jag stängt ner datan så gick jag in till toan för att borsta tänderna, När vi båda var klara var klockan 5 i 2, snart kommer dom tänkte jag,

-Nelly vad vill du göra när dom kommer?
-Jag vet inte, ska vi vara här eller ska vi någon annan stans?
-De vet jag inte! Vi får se vad dom har planerat,

När vi satt i mitt rum och prata hörde vi plötsligt ring klockan plinga, Nu är dom här, Vi halv spraang ner för trappen för att öppna, men när vi kom ner var dom redan inne,

-Ohh vad har ni gjort där upp da? Var de första Ryan sa
-Vi har fixat oss, svarade Nelly somtidigt som hon kramade Emmy
-Och de ska man tro på, sa Emmy med en tillgjord röst
-tyst nu! Du ska ju va på min sida, sa Nelly och puttade till henne lite lätt på axeln.
-Vå vad ska vi hitta på? frågade jag
-Ja vad vill ni göra? Sa Nelly
-Kan vi inte typ åka och bowla? föreslog Ryan
-Visst svarade jag Nelly och Emmy i kör!
-Ska bara gå upp och hämta mina nycklar till bilen sa jag snabbt

Medans dom andra klädde på sig så sprang jag snabbt upp til mitt rum och hämtade nycklarna, När jag kom ner igen var dom redan klara, Jag drog snabbt på mig skorna och sedan gick vi ut till bilen,

-Vad är de man säger? Shotgun för att sitta fram, Sa Nelly och skrattade
-Mehh, Jag ville ju sita i fram sa Ryan lite surt
-Synd jag hann först!!
-jaja

När vi satt oss i bilen, så var Nelly på stereon direkt!

-nej,nej,nej,nej, Åhh ja den här är bra!

De var de Nelly sa mellan kanalerna, när hon äntligen hittat en dra kanal höjde hon så de bara dunka i högtalaran, och vi alla sjöng med, När vi kom fram....


Vill ni veta mer?? Då får ni vänta på nästa del ;))
Bra/dåligt kommentera :)

//Denisé

Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-03-08 @ 16:22:52
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

mer mer sjukt bra!

2011-03-08 @ 16:25:33
Postat av: Anonym

asbra

2011-03-08 @ 18:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0