The prince of pop del 30

-Ska du på Caitlins fest ikväll?
Juste! Den var ikväll :o Det hade jag heeelt glömmt bort..
-Japp, ska du?
-Mm, jag blev bara bjuden för du skulle dit, sa hon och lät lite stolt på nåt vis...

(florida)
Jag skrattade, efter vår pratstund gick vi till våra lektioner och skoldagen var i gång. 
När skolan var slut frågade jag Emmy och Sofie och dom ville ut och shoppa med mig, till festen. Men ingen hade tid :/ 
Så jag gick själv, jag gick till Forever 21 och letade bland alla miljoner hyllor.  Jag hittade två olka saker, den ena var en svart klänning som gick ner till knäna ungefär och ett par silvriga tights. Till det hittade jag också smycken, olika halsband i olika modeller och armband^^
Det andra var en vit blus med rosa/grön/blå/gul blommor på, ett brunt skärp ett såntdära tunt och svart tighta jeans. Till det skulle man klat ha ett vitt linne under blusen och kanske ett guldit halsband med ett hjärta som bärlock(?) ? Well.... jag gick och provade båda plaggen, jag bestämmde mig för blusen.
Jag gick för att betala innan jag gick hem igen. Jag sa hej till Mara innan jag gick upp till mitt rum för att ducha.
Efter duchen klädde jag på mig och sminkade mig, fixade frisyren. Plattat hår och en fläta. Innan jag gick ner igen.
-Nelly, kan du komma?, frågade Mara när jag kom ner.
-Visst, sa jag glatt. Men såfort jag såg Maras min fattade jag att nåt var fel.
-Sitt, sa hon och pekade på soffan. Jag satte mig ner och väntade på att hon skulle börja prata.
-Det är såhär, jag har fått ett nytt jobb som pressfotograf till en ny tidning som ska komma ut om en månad. Dom vill att jag ska.. jag ska flytta dit, till Florida. Där ska vi bo i ett år... sa hon och log försiktit emot mig.
-Vänta, ska vi flytta?
-Ja, om två veckor. Vi ska ha kvar huset här men hyra ut det till någon annan familj, familjen McBeen (haha dåligt efternamn xd) ska hyra huset och sen åka igen när vi kommer hem. Och jag vet du hatar detta, men snälla gör det för min skull? 
Jag hade inga ord... Jag skulle flytta till Florida med Mara i ett år... För ett halvår sen skulle jag varit överlycklig men nu? Nu när jag har Justin och musik videon att spela in, det går bara inte!
-Mara, snälla säg att du skämtar?
-Nej, nej det gör jag inte.
Mitt liv gick precis i sönder.
-Måste jag följa med?, försökte jag.
-Nelly, om du inte följer med hur ska du klara dig här helt själv?, sa Mara och suckade.
-... Justin kan bo här, sa jag och sprack upp i ett leénde.
-Justin?, njeee, tvekade Mara.
-SNÄLLLA, vi ska inte göra nåt barnförbjudet jag lovar vi ska vara vuxna och mogna, försökte jag.
-Det får jag tänka på..
-Snällla, sa jag igen.
Hon bara suckade och gick iväg, det var i alla fall inget nej...



OMB :O ska hon flytta eller får Justin bo där? Well det får ni seee ;)
Börjar på del 31 redan nuu så får ni den om nån timma eller så ;)
//linnea

Postat av: Julia

AWESOME! HOOOPPAS ATT JUSTIN FÅR BO MED HENNE! och hoppas att det blir lite BIEBERSEX! haha xD

2011-03-11 @ 18:42:06
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Anonym

ASSSSSSSSSSSS BRA:DDDDD

VILL HA NÄSTA NUUUUUUUU:)))))))))))

2011-03-11 @ 19:18:30
Postat av: Anonym

asbra

2011-03-11 @ 19:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0