The prince of pop del 31

-Justin?, njeee, tvekade Mara.
-SNÄLLLA, vi ska inte göra nåt barnförbjudet jag lovar vi ska vara vuxna och mogna, försökte jag.
-Det får jag tänka på..
-Snällla, sa jag igen.
Hon bara suckade och gick iväg, det var i alla fall inget nej...


Jag bestämmde mig för att inte tänka mer på det. Jag satte igång tven och tittade på CSI.
-Nelly, det är mat, sa Mara från köket. Jag stängde av tven, Mara hade gjort lasange. Mums! När jag var klar tittade jag på klockan och såg att den var halv 8, dags att åka!
-Mara, jag åker till Caitlin nu, sa jag medans jag tog på mig skor och skinjackan.
-Okej, ha det så kul, kom hem vid 1.
-Okej, ses, sa jag och gick ut.
När jag kom fram var där redan en massa folk, jag gick och knackade på. Caitlin kom och öppnade.
-Hej, var söt du är, sa hon och log.
-Tack detsamma, sa jag. Hon hade en kortkort klänning och var översminkad.
Jag gick in och letade efter Emmy, jag hittade henne på dansgolvet.
-Emmy, ropade jag. Hon hörde och gick till mig.
-Nelly, heeeeeej fan va hot du e!!, hon verkade full redan.
-Hehe, tack detsamma gumman.
Vi pratade lite till innan jag kände någon krama mig bakifrån, jag vände mig om och där stod Justin.
-Hej snyggo, sa jag och log.
-Hej snyggare!
-Gillar du festen?
-Njaa, rätt tråkigt faktist,sa han och log.
-Samma häär, sa jag.
-Ska vi dra?, frågade han och log sexit.
-Okej, sa jag. Ska bara säga det till Emmy o Sofie.
-Okej väntar är shawty;)


Kort :/
Men hinner inte skriva mera, tyckte att ni skulle få en till ;)
//linnea
ps. om man inte skriver ''minst 7 kommentarer...' kommenterar ni inte :/ <3

Postat av: Anonym

MEEEERRA! <3

2011-03-11 @ 20:17:30
Postat av: Anonym

meeeeeer:D<3

2011-03-11 @ 20:23:13
Postat av: Anonym

Skitbra:D

merrrrr?:))))))))))

2011-03-11 @ 20:36:29
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-03-11 @ 21:20:02
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

jättebrrrra;D

2011-03-11 @ 21:31:25
Postat av: Anonym

guuuuudarns vad bra :))))))))) moreeeeeeeeeeeeeeeeeeee

2011-03-11 @ 21:50:49
Postat av: Julia

AWESOME! undrar vad som händer nu? ''hint hint'' hahah xD

2011-03-11 @ 22:03:49
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: jennie

undrar vad som händer lite barnförbjudet ?? meer !!!!

2011-03-11 @ 22:15:29
Postat av: Anonym

awesomeee

2011-03-11 @ 22:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0