The prince of pop del 41

När intervjun var slut tackade jag Lopez för att jag fick komma. Jag såg Emmy och Nelly komma emot mig. Jag gick till Nelly och pussade henne på munnen och presenterade henne för Lopez.
-Lopez detta är Nelly min flickvän, sa jag stolt.
-Hej Nelly, sa han och log.
-Hej
-Well, jag måste gå nu, sa han och ursäktade sig.


(Kolla ögonen)

Ur Justin's Perspektiv

När Lopez hade gått bestämde vi oss för att åka och käka, De fick bli på Pizza Hunt! Jag älskar verkligen att äta pizza där! Dom gör dom så himla perfekta inte för torra och inte för fettiga! När vi var framme beställde vi de vi ville ha, Först skulle vi äta där men kom sedan överäns om att vi skulle ta med oss hem, Så när vi kom hem till Nelly Så satte vi oss i vardagsrummet, Nelly knäppte på tv och Emmy gick till köket och hämtade kniv och gaffel, När vi precis hade käkat klart kom Ryan, Jag ställde mig upp för att hälsa på honom

-Ttja bro!! Sa jag
-Tjena!!  
-Är du redo för att ha kul med tjejerna?
-Haha alltid!!
-Bra! För vi kommer ha de så JÄKLA kul!!
-Ja! Men vart är tjejerna`?
-Dom sitter i vardagsrummet och kollar på tv
-Aha de var ju en kul början på detta!
-Haha! Men verkligen, Kom igen vi drar igång lite musik och har de kul!

Vi smög till datan som stog under trappen, jag loggade in på min Spotify och satte på Born this way med Lady gaga, Och höjde så det bara dunkade i basen! Tjejerna kom rusande mot oss och började skrika

-Va håller ni på med??!!!
-SÄNK!!!!
-Haha nej nu ska vi ha de kul!! Sa Ryan och höjde lite till,
-Ja kom nu! Sa jag och drog med Nelly ut på den stora ytan av golvet,

Jag och Ryan hoppade runt som två Över hyprade 10 åringar! Efter ett tag fick vi med tjejerna också, När vi hade dansat som vilda apor var vi helt slut! Vi sänkte musiken så det bara vart i bakrunden, vi satte oss i i köket för att komma på något vi kunde göra, 

-Jag vet!!! sa Nelly
-Vadå? Sa vi andra i kör!
-Vi kan spela Monopol! De tar lång tid och de är kul!!
-Ja de kan vi göra! Sa vi andra i kör ennu en gång!

Nelly plockade fram spelet och vi började spela....

Kort jag vet :(
Ledsen för ganska dålig uppdate! Men jag Denisé har somsagt mycket med skolan!

Bra/dåligt? Kommentera
(7 från olika IP)

// Denisé

Postat av: Anonym

AWESOMEEEEEE:DDDD!!!:)

2011-03-18 @ 19:18:41
Postat av: sanna

älskart :D

2011-03-18 @ 19:29:12
Postat av: Linnea

AWESOME!! MEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!! :D

2011-03-18 @ 19:29:34
Postat av: Anonym

Så bra!! Meer :D

2011-03-18 @ 20:11:30
Postat av: Anonym

asbra

2011-03-18 @ 20:36:00
Postat av: Anonym

mmeeer:)

2011-03-18 @ 21:05:32
Postat av: astrid

jättebra :D

2011-03-18 @ 21:49:43
Postat av: Astrid

mer drama, men annars....asbra!!!!

2011-03-19 @ 07:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0