The prince of pop del 42

-Jag vet!!! sa Nelly
-Vadå? Sa vi andra i kör!
-Vi kan spela Monopol! De tar lång tid och de är kul!!
-Ja de kan vi göra! Sa vi andra i kör ennu en gång!

Nelly plockade fram spelet och vi började spela....



När de ungefär hade gått en timme så tog vi en somkallade kisspaus! När alla hade gått på toa plockade vi fram lite glas och något gott att käka. Efter de började vi spela igen,

Ur Nelly's Perspektiv

När spelet äntligen var slut var klockan runt 03:30 på morgonen, Justin var överlycklig för att han vann hela spelat. Han hade typ alla pengar och alla gator, Så de var lixom inget vi andra kunde göra åt.

-Ska vi kanske ta och gå och lägga oss? Frågade Emmy
-Ja de kanske är bäst så vi inte sover bort hela dagen! Sa Ryan
-Nej kan vi inte kolla på en film? Frågade Justin
-Nej kom vi går och lägger oss, Sa jag och tog Justins hand,
-Godnatt da! sa Emmy och Ryan i mun på varandra
-Godnatt!

Jag och Justin gick till Maras rum, för Emmy och Ryan skulle sova i mitt, Men de gör inget för Maras säng är större än min, Så Emmy och Ryan kan ju ligga och trängas så bäst dom vill,, När vi kom in i maras sum så gick jag in till toan för att borsta tänderna och tvätta bort sminket, Efter de gick Justin i och borstade tänderna, Medans han var där inne kröpp jag ner under det mysiga och fluffiga täcket, När Justin var klar halv sov jag redan, Men de varade inte länge för han var jätte pigg så han satt och petade på mig hela tiden, Så för mig blev de inget sova, När jag verkligen tröttnade på honom och hans petande vände jag rygen till och blundade, Men då sa han bara

-Aha så du vill inte mysa?
-Justin jag är jätte trött. Sa jag och vände mig om mot honom igen
-Ja jag vet de men jag kanske kan få dig lite piggare?
-Ahh hur då?
-Så här! Sa han

Och la sig över mig, Han blrjade kyssa min hals och sedan gled han ner mot magen, jag log lite för mig själv, När han kom upp mit mitt ansikte började han kyssa mina läppar försiktigt, Men sen blev de bara vildare och vildare, Jag började ge med mig och kyssa honom tillbaka, 

-Vill du? Frågade han sedan
-Mhh men kom ihåg jag är trött!!
-Jaja! Efter de här kan du få sova om du vill!
-Tack va snäll du är sa jag ironiskt
-Men du vi har ingen kondom?
-De gör inget men dra ut den innan du kommer!
-Okej

Han började smekde mina bröst lätt, Jag rös till lite. han kysste mig sedan. jag började smekte honom ner och upp för ryggen.  han va så jälva het! Efter ett tag så smög jag in min hand innanför hans kalsonger, Jag började röra vid den upp och ner, Han började stöna lite lätt, Jag började göra snabbare och snabbare, han drog av mig mina trosor, han körde in den sakta, och som dörsta gången gjorde de lite ont, men de gick över efter en liten stund, Först gjorde han sakta och sedan snabbare och snabbare, Vi båda stönade men inte allt för högt så Emmy och Ryan skulle höra, Jag..Jag kommer!! Okej, ut med den! Han drog ut den och gled sedan ner bredvid mig,

-Du är bara för bra! sa jag och kysste hans mjuka underbara läppar,
-Nej de är du som är bra! sa han och log mot mig,
-Ska vi sova nu?
-Ahh nu är jag trött sa han och flinade lite

Jag la mig tät intill honom och han la sedan sin arm runt mig, Efter bara några minuter hade vi båda somnat...


Haha lite snuskit där i slutet, men de gör väl inget?
Bra/Dåligt? Kommentera (Från 7 olika IP)

// Denisé



Postat av: astrid

Jääättebraaaa :D

2011-03-19 @ 06:46:43
Postat av: Anonym

AWESOME:D

MER?:)

2011-03-19 @ 08:00:29
Postat av: Anonym

jättebra!! meer?:D

2011-03-19 @ 08:40:42
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-03-19 @ 08:47:59
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

Biebergasm :D hahahha <3

skiit bra som vanligt!

2011-03-19 @ 09:54:52
Postat av: Diana

Biebergasm =D more!!!

2011-03-19 @ 10:23:13
Postat av: Julia

BIEBERGAZM! I LIKE :D

2011-03-19 @ 10:27:31
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: frida

as bra.. :D

2011-03-19 @ 11:02:59
URL: http://jbiebsnovell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Asbra

2011-03-19 @ 12:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0