The prince of pop del 43

-Du är bara för bra! sa jag och kysste hans mjuka underbara läppar,
-Nej de är du som är bra! sa han och log mot mig,
-Ska vi sova nu?
-Ahh nu är jag trött sa han och flinade lite

Jag la mig tät intill honom och han la sedan sin arm runt mig, Efter bara några minuter hade vi båda somnat...



Nästa morgon vaknade jag av att Emmy stog typ 3 centimeter framför mitt ansikte.

-AHHHH VA FAN GÖR DU????!!! Var de första jag sa, eller ahh skrek
-HAHAHAH!!! Shit va rädd du blev!
-JA!! Va tror du?? Du står 3 centimeter framför mitt face när jag vaknar!
-HAHAHA!! JA!! De var ju de som var kul!!
-Skit kul!
-Ja!! HAAHAHAA!!, Men kom nu! Jag och ryan har gjort frukost!
-Mhh kommer! Ska bara försöka få upp denna lill kille!
-Får jag??!
-Visst!

Hon hoppade upp i sängen, Sedan började hon hoppa vid Justins Huvud, efter typ 4 hopp satte sig Justin upp i all fart och såg livrädd ut!

-VAFAN GÖR DU???!!!! Va de första han sa
-HAHAHAHA!!!! okej de där var roligar än din Nelly! Sa Emmy och vek sig av skratt på golvet
-HA HA HA! Får man inte ens sova tills man vaknar i de här huset? Sa justin lite surt
-Gubben jag sa ju att vi skulle gå och lägga oss i går men de var någon som vägrade! Sa jag och kysste hans panna,
-Ohh! Vad gjorde ni igår da? Sa Emmy lite flirtit
-Du ska bara vara tyst, Sa justin
-Vadå? Sa Emmy
-Jag hörde nog dig och Ryan!
-Hehe! Men kom nu de är frukost sa Emmy och reste sig snabbt upp från golvet.
-Kommer!

När Emmy hade gått ut så började Justin halv skratta, 

Ur Justin's Perspektiv

När Emmy gick ut så fick jag en konstig bild i huvudet så jag började skratta, Nelly kollade på mig som att jag var en idiot, När vi satt på oss en varsin tröja och ett par byxor gick vi ner till köket där Ryan och Emmy satt och väntade på oss, Godmorgon sa Jag och Nelly glatt, Men Emmy och Ryan bara flinade åt oss,

-Vadå???!!! Sa jag
-Nej inget, svarade ryan lite mystiskt
-Jo säg nu da!
-Hade ni kul i natt? Frågade Ryan och blinkade med ena ögat

jag tittade på Nelly som blev helt röd i ansiktet,

-Ja? Hade inte ni de eller?
-Nej inte så värst
-Pff! Ryan jag hörde er hela tiden! Sa jag och smilade lite
-Oo...o.. okej da! vi hade väl lite kul da,

Jag tittade på Nelly som genast inte var lika röd i ansiktet, Istället kolladejag på Emmy som vart lite röd om kinderna..


Kort! Men hinner inte mer nu! Får se om Linnea skriver lite sen! Jag sak iväg så de blir inge mer skrivade för mig!
Bra/Dåligt? Kommentera! (7 Olika IP)

// Denisé 

Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-03-19 @ 12:47:23
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Carro

meeer :D

2011-03-19 @ 13:46:55
URL: http://justinfans.webblogg.se/
Postat av: Anonym

merrrrraaaaaaaaaaaaaaaa

2011-03-19 @ 14:16:35
Postat av: Anonym

meeer:D

2011-03-19 @ 15:23:02
Postat av: Alicia ♥

bra! :)

2011-03-19 @ 16:24:41
URL: http://justindrewbstories.blogg.se/
Postat av: Julia

Jättebra! Snälla läs min novellblogg:http://itismydestiny.blogg.se/



Och länka, så kan jag länka din:)

2011-03-19 @ 16:41:50
URL: http://itismydestiny.blogg.se/
Postat av: sanna

more :D

2011-03-19 @ 17:08:05
Postat av: Anonym

AWESOME:DD

MORE?:))

2011-03-19 @ 17:50:05
Postat av: Julia

Hej kul att du gillade den! Jag länkade din novell nu:)

2011-03-19 @ 18:00:03
URL: http://itismydestiny.blogg.se/
Postat av: Anonym

asbra

2011-03-20 @ 12:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0