The prince of pop del 45

-Och jag undrar om du vill följa med på mig turne i sommar? frågade han sen.
-Ja, skrek jag ännu högre.
Emmy stod och såg lyckligt på mig, Catilin såg lite sur ut men ändå glad.
-Vad bra, sa Justin och såg lycklig ut.
-Nelly, fy vad avis jag är, sa Emmy och kramade mig.

(tänk er att det är Nelly &Justin )

När vi hade lugnat ner oss lite sa Justin:

-Inspelningen börjar på Tisdag nästa vecka, så var beredd på hårt arbete!
-Kan jag inte allt redan? frågade jag.
-Nja, nästan, sa han och log emot mig.
-Ni andra ska vara bakgrundsdansare om ni vill, fortsatte han.
-Jaa, sa dom i kör.
-Vad bra!

När vi hade pratat i ca en timma åkte Catilin hem, vi hoppade in i Justins bil jag där framme med han och Emmy där bak.

-Vart ska vi? frågade jag när jag såg vi åkte åkte förbi mitt hus.
-Det får ni se, sa Justin och flinade.
-Justiin, gnällde jag.

Ur Justin's perspektiv

Det är alltid lika kul att störa Nelly, hon blir som en 7 åring då. Så gulligt! Jag och Ryan hade bestämmt oss för att åka på tivoli, det var evigheters evigheter sen jag var på tivoli så jag tycker om den ideén starkt.
När jag parkerade satt Nelly med gapande mun.

-Haha, gillar du inte tivoli eller?
-Jo, jag älskar det! sa hon och log stort.
-Vad bra, gillar du det Emmy?
-Ja!

Vi gick ut och in till tivolit, jag hade hyrt hela stället för just nu orkar jag inte med en massa fans och papparatziz.

-Ryan, skrek Emmy när hon såg han.
-Hej gumman, sa han och pussade henne på munnen.

Jag och Nelly stog där och väntade på dom, get a room!

-Kom vi åker den dära! sa Nelly och pekade på en bergochdalbana.
-Okej, sa jag och tog hennes hand.

Vi satte oss i en vagn och Emmy och Ryan i den bakom oss, det fanns massa lopar och så åkte man upponer på vissa ställen, det var riktigt kul! Efter denna åkte vi en annan berodalbana en gunga, en sån där det fanns en massa gunger och så åker den runt och runt, sen en såndära med hästar som man åkte när man var typ 5.
När det började bli mörkt såg vi parishjulet, Nelly ville att vi skulle åka den. Vi gick dit.

-Kom, sa jag och drog med henne till ett av 'båsen' sen stängde jag.
-Heey! vi då? frågade Ryan.
-Ni får ta nästa, sa jag och flinade.

Ur Nelly's perspektiv

Dagen hade varit perfekt, ja förrutom i morse... men tänk nu inte på det. Ha kul, det är justins födelsedag idag ju!
Vi satte oss ner, Justin framför mig. När den började röra på sig började Justin sjunga:

"You've got that smile, that only haven can make.
I pray to god everyday that you ceep that smile ey.
You are my dream, theres not i thinng i wont do, i give
my life up for you cuse you are my dream.
And baby everything that i have is yours you will never go cold or
hungry ill be there when youre insicure, let yo now youre always lovely.."

Jag fick tårar i ögonen, allt var för perfekt! När han hade sjungt klart var vi högst uppe, jag tittade ut på utsikten, det var så fint det var mörkt och alla lampor var tända överallt.
Jag satte mig brevid Justin och kysste han.

-Du är underbar, sa jag när vi hade kysst varandra.
-Du är underbarare!
-Tack, men nej du är, sa jag och kramade han ännu en gång innan vi var där nere igen.


Javet att det bara är 5 kommentarer på nästa, men ville publicera denna XD <3
Ni är dåliga på att kommentera :'/
Är vi dåliga på att skriva elr?
//Linnea

Postat av: Anonym

neeeej, ni är SJUKT bra! <3

2011-03-20 @ 17:59:09
Postat av: Anonym

Neeej ni är verkligen inte dåliga på att skriva! Jag älskar de ni skriver för ni är så otrolig bra på att skriva :) <3

2011-03-20 @ 18:54:07
Postat av: Alicia

Grymt bra! :-)

2011-03-20 @ 18:56:04
URL: http://justindrewbstories.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeeer:D skit bra<3

2011-03-20 @ 19:11:44
Postat av: Linnea

Meeeeeer!

2011-03-20 @ 19:40:04
Postat av: sanna

ni äger O_O

2011-03-20 @ 20:13:17
Postat av: Vilma

Hej! Var med i Dagens blogg du kan vinna en länkning i varje inlägg i två dagar ;) Jag utser vinnaren imorgon kväll. Kram

2011-03-20 @ 20:17:28
URL: http://vilmizz.blogg.se/
Postat av: Anonym

asbra

2011-03-20 @ 20:20:50
Postat av: Anonym

asbra

2011-03-20 @ 20:20:56
Postat av: frida

Hej!

Tänkte tipsa om en superbra gratissajt: http://www.supergratis.se/?r=75450



Genom denna sida samlar man poäng genom att utföra gratiskampanjer, tävlingar osv. För att sedan byta in sina poäng mot valfri pryl (telefon, kamera, presentkort osv)

Jag själv har samlat ihop till en kamera och 1000kr på HM.



Gratis är gott, eller hur?

Prova du också :) Helt gratis!

2011-03-20 @ 20:22:30
URL: http://www.supergratis.se/?r=7545
Postat av: frida

Hej!

Tänkte tipsa om en superbra gratissajt: http://www.supergratis.se/?r=75450



Genom denna sida samlar man poäng genom att utföra gratiskampanjer, tävlingar osv. För att sedan byta in sina poäng mot valfri pryl (telefon, kamera, presentkort osv)

Jag själv har samlat ihop till en kamera och 1000kr på HM.



Gratis är gott, eller hur?

Prova du också :) Helt gratis!

2011-03-20 @ 20:23:06
URL: http://www.supergratis.se/?r=7545
Postat av: Danielkl.com

2011-03-20 @ 20:38:37
URL: http://danielkl.com
Postat av: Julia

men gud nej! Ni ääääger på att skriva!!!!

2011-03-20 @ 22:42:48
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: kjelle

FATTA MÅNGA KOMMENTARER O NI SKRIVER INGET FYY FAAN VAD DÅLIGT:(!

2011-03-22 @ 12:56:24
URL: http://lololo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0