Forever yours info

Denna novellen kommer handla om Melody Maria Gomez. Melody är 17 år, alltså lika gammal som Justin Bieber. Hon bor i Sverige med sin mamma och pappa, och hon är stenrik.
Melody liknar en viss Selena Gomez, eller jaa dom ser nästan exakt lika danna ut, förrutom att Melodys hår år ljusare och lockigt.
---
Aou, det är allt ni kommer få reda på ;) mohahah!
Börjar på "Forever yours" nu, tack till Anonym och 'Thi' som gav mig namnet "Melody" och novellnamnet "Forever yours" !
Är han snygg eller är han? :o
//Linnea

Postat av: G

Åååh inte en till novell med en svensk tjej som antagligen flyttar till ATL eller så säger dem "Justin detta går inte, jag bor i Sverige o du ska på Turné" XD Jajaja jag ska inte va negativ innan du börjat!



Kommer säkert bli jätte bra ändå :)

2011-05-29 @ 19:28:50
Postat av: Johanna

Ohhh :-) <3 <3

Ska följa den hela tiden. Från början till slut!

Bara för att den bästa skriver!

Du är bäst Linnéa. De vet du <3

2011-05-29 @ 19:42:17
Postat av: Caroline

Hej, vilken fin blogg du har :)



Jag har en liten tjänst att be dig om.

Jag är i final i Airtours fototävling och behöver din hjälp! Jag skulle verkligen uppskatta om du ville gå in och rösta på mitt foto, "Hej Manhattan". Det är lätt som en plätt och tar mindre än en minut. Lämnar du en kommentar kan du själv vinna 10.000 kr i presentkort hos just Airtours.



Det tar mindre än en minut och är lätt som en plätt.



Rösta här: https://apps.facebook.com/airtours-foto/?new=1&p=photo&id=380



Tack på förhand!

2011-05-29 @ 20:05:19
URL: http://hejmanhattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0