The pince of pop del 90

Han klickade, jag flinade, Ryan kunde göra mig på bra humör.
Efter 5 minuter knackade det på dörren, jag öppnade och där ute stod Ryan. Han hade typ samma outfit som jag, fast grå tshirt.
-Morron sömntuta, sa jag.
- Bla bla, ska vi äta eller?
Jag nickade.
U Nellys perspektiv
Dagarna gick, vi hade börjat spela in, musik videon kommer bli grym! Sen hade jag träffat Lucas mer och mer, jag tror att han gillar mig. Men jag vet inte.
Vi skulle träffas idag, så vi får se vad som händer då!
Jag satt i min säng och tittade på mina kläder. Vad ska jag ha på mig?! Tillsist bestämmde jag mig för att ha ett svart linne, jeansshorts och en vit kofta. Och smycken såklart. Jag lockade mitt hår, sminkade mig lätt, sen drog jag på mig ett par ballerina skor och en blommig väska.
Vi skulle mötas utanför hans hotell, jag visste att Justin inte bodde där längre, han var i Hong Kong nu.
- Hej nelly! Lucas kom fram till mig.
- Hej! sa jag och gav han en kram.
Vi gick till ett mysig caf'e i närheten, det började bli mörkt så det fanns en massa ljus framme. Månen lyste, det var halvmåne nu. Vi satte oss ner på sånna puffar eller vad dom heter.
- Det är något jag måste säga till dig! sa han efter ett tag av tystnad. Jag tittade på han.
- Jag typ, gillar dig!
Jag visste det! tänkte jag. Innan jag hann göra nåt började han sig fram och kysste mig...

Nästa del kommer vara lite typ konstig för vi är ju på del 90 ?! Och denna kommer ta slut snart (Snyft) så jag komme typ skriva lite konstit nästa gång, men ja svårt att förklara men ni fattar när nästa del kommer.
Sorry för denna kommer så sent, har varit bort HEEEEELA dagen är as trött nu -.-
kommentera?
//linnea

Postat av: sara

Snälla merr!!!!!!!

2011-05-14 @ 20:18:18
Postat av: Anonym

asbra

2011-05-14 @ 22:53:21
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-05-15 @ 08:51:19
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Julia

Men vafan! Lucas kan dra åt helvete -.-

Men ändå, galet bra skrivet! :P

2011-05-15 @ 09:34:14
URL: http://juliagarcia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0