The prince of pop del 87

som jag hade innan. Jag letade upp lappen Lucas hade skrivit till mig och slog in nummret.
- Ja det är Lucas. svaade han.
- Hej lucas det är Nelly..
- Oh, hej!
- Jag undarar bara var du är?
- På starbucks, lust att komma?
- Jaa, kommer om 5, svarade jag och la på.
Jag begav mig till Starbucks. När jag kom fram såg jag Lucas, han hade samma spretiga hår, jeans och en vit v-ringad t-shirt. En riktig snygging! Jag gick in och fram till han.
- Hej, sa jag med ett leénde.
- Hej! han ställde sig upp och kramade mig. Jag besvarade kramen, sen efter kramen satte jag mig ner framför han.
- Hur är det idag? frågade han.
- Kunde varit bättre!
- Ah, varför? Om jag får fråga då alltså!
- Jo, jag har typ bråkat med Justin...
- Oh, jaha!
Jag nickade, en servetris kom fram till oss och frågade om vi ville ha nåt, Lucas sa nej men jag tog en Chilatte (?).
Vi satt och pratade i säkert 3 timmar, Lucas var riktigt snäll! Han var helt klart en kille man ville bli kompis med - om inte mer? - nä tänk inte så Nelly!
Jag gick tillbaka till hotellet, Emily och Laura satt fastklistrade framför tven, inte så ovanligt om jag tänker efter.
- Tjejer? jag klappde med händerna för att få dom att vakna.
- va?! frågade Emily och tittade på mig.
Jag skakade på huvudet innan jag gick in till badrummet för att ta en dusch. När jag hade duschat tog jag på mig min one piece och satte upp håret i en knut. Sen la jag mig i sängen och höll på med min mobil. Jag gick in på olika bieber bloggar, bara för att se vad han gjorde, men det skulle jag nog inte ha gjort! Där var en bild på Justin - där han grät - och en liten text under bilden.
" Igår sågs popsensationen Justin Bieber gråtandes påväg till hans nästa stop, varför gråter han? Vi får väll bara vänta och se"
Jag klickade in på kommentarerna, en såg ut såhära;
"Kan vara därför" och en länk, länked ledde till en bild på mig och Lucas på Starbucks, när vi kramades. Fan! Jag stängde ner sidorna och loggade in på twitter, kollade Justins twitter;
"Just cant trust someone you really love, thx all of my fans supporting me! #ilovemyfans"

Uppdaten suger nu!
Tack för att ni fortfarande läser!
Svårt att skriva själv, vene varför Denisé nt skriver men aja!
Och sen när sommarlover börjar kommer uppdaten bli bättre! Har mke prov nu :s
Kommentera?
//linnea

Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-05-10 @ 21:01:45
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

asbra

2011-05-10 @ 21:56:38
Postat av: mathilda

jätte bra!

läs min blogg :)

2011-05-10 @ 22:02:14
URL: http://justindrewbiebernovellen.blogg.se/
Postat av: Linnea :)

JÄÄÄTTEEE BRA !!



längtar tills nästa del:D

2011-05-10 @ 22:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0