The prince of pop del 92

Jag drog på mig klänningen, lät håret och sminket vara som det va innan, sprutade på lite parfym innan jag gick tillbaka till Emily.
- Klar!
Hon tittade på mig innan hon nickade och reste sig upp.
- Då går vi!
Nu var det jag som nickade.
Vi gick ner till en resturang typ precis vid hotellet. Alla satt där redan - Rihanna, Kevin, Laura, alla andra danare - dom sa 'Hej' och vi satte oss ner. Alla andra hade redan beställt...
(2 timmar senare)
Jag satt i reseptionen, som vanligt med min BlackBerry i handen. Mina hörlurar i öronen, jag lyssnade på " Price Tag " Jessie J. När jag kände någon ta för mina ögon med någonting, jag hann inte reagera innan jag kände att vi var utanför hotellet. Den la mig ner på.. gräs? Jag hörde inga bilar eller något ljud så det var inte nödvändigt att skrika. Personen band fast mina händer och ben så jag inte kunde röra mig innan personen tog bort saken den hade satt för mina ögon. Det var Lucas! Fan, jag som hade trott han var.. ja inte en sånhär kille i alla fall!
- Du skulle ju komma till mig, hans röst lät hård.
Jag snyftade till, tårarna rann längst mina kinder, av rädsla.
- Så, här får du.
Han drog av mig tröjan jag hade på mig, klämde på mina bröst, hårt. Tog av mina byxor innan han tog av sina byxor. Han böjade runka av sig själv, det såg helt äkligt ut. Han stönade, sen tittade han på mig med en kåt blick och sa;
- Vill du prova? Eller vänta du har inget val, han tog tag i mitt ansikte, jag fick slicka och sånt. (inga detaljer..)
Sen tog han in den i mig, det var helt äkligt - hur kan jag ens tänka på detta? *urgh* - tårarna rann.
Efter ett tag - jag vet inte hur länge - slutade han. Han började ta på sig igen, innan han gick tittade han ner på mig och sprkade mig hårt i magen. Det kändes som att jag skulle kräka, magen värkte, huvudet värkte, ja hela kroppen värkte.
Jag la länge och försökte andas normal igen, jag skakade av köld, det var mörkt och jag kunde inte se något annat än lampor en bit härifrån . Jag la länge och tänkte på vad som skulle hända när någon såg mig, men efter ett tag somnade jag, lyckligt vis!
Jag vaknade av att jag hörde röster, det var nog en killröst, jag försökte lyfta upp hanen för att resa mig upp men det gjorde för ont.
- Är du vaken? hörde jag en röst säga.
Jag försökte nicka, men det gjorde ont.
- Om du är det försök att klämma på min hand. jag kände att någon tog tag i min hand. Jag klämde lite.
- Bra du är vaken!
Nej, nu kände jag igen rösten. Kunde det verkligen vara...

kändes för att bråka med er! ;)
bilden ska egentligen avra på nästa men aja!
kommentera?
//linnea

Postat av: Julia

oh my god! hoppas hoppas hooppas att det är Justin! Stackars Nelly, vilken idiot lucas är, känner för att döda honom!

2011-05-15 @ 19:42:07
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-05-15 @ 20:04:35
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Johanna

MER äslkade linnea!!! <3 ;) mermermermer

2011-05-15 @ 20:50:19
URL: http://jadojoj.blogg.se/
Postat av: Anonym

asbra

2011-05-15 @ 22:39:09
Postat av: Anonym

MER MER! ÄLSKAR NOVELLEN :)

2011-05-15 @ 22:49:25
Postat av: jennie

stckars nelly !!!

2011-05-16 @ 17:32:43
Postat av: sara

Det måste hända nåt mellan Justin & nelly nu !

2011-05-16 @ 18:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0