The prince of pop del 94

När hon satt där och tittade ut genom fönstret - vi var på mitt hotellrum - kom en flash back på alla stunder vi hade haft tillsammans, och jag insåg (fast jag hade nog etat detta hela tiden) att hon var den som jag ville spendera mit liv med! Hon vände blicken och såg på mig, och då kunde jag inte hålla mig mer utan böjde mig fram och kysste henne.
(random bild från JB konserten, tagen på mobilen så mobba nt)
Jag kände att hon log, fjärilarna i magen kom och det ända jag tänkte va;
- Fan vad jag har saknat henne!
Efter ett tag lutade jag mig lite bak, la min panna på hennes och sa;
- Älskar dig, förlåt för att jag överdrev, det var inte ditt fel detdära med Luc....
Jag hann inte säga mer, hon la handen för munnen och sa;
- Vi tänker inte mer på det, och jag älskar dig med, som jag har sakt innan, kommer älska dg för alltid!
Sen kysste hon mig igen.
resten av den dagen satt vi och pratade om allt det vi hade missat medans vi var borta från varandra, hon sa att dom hade spelat in musikvideon, hon hade fått två nya kompisar - Emily och Laura - sen berättade hon lite mer om musik videon. Den skulle komma ut i morgon, så jag får väll se hur den ser ut då. Sen berättade jag om vad jag hade gjort. När Ryan kom och sa till mig om det dära - kyssen - blev jag ledsen och åkte hem igen, träffade Emmy & Sofie, sen träffade jag även Chaz. Sen pratade jag om mina konserter, denna turnén var ju klar du, det var ca 1 månad tills sommarturnén började, jag frågade Nelly om hon fortfarande ville följa med, hon sa ' Dum fråga såklart jag vill!" jag kunde inte låta bli att lé. Och såfort Nelly skrattade kom fjärilarna igen, jag hade verkligen saknat hennes skratt!
Jag ångrde mig att jag hade överreagerat, och sa det säkert 10000 gånger, men hon sa samma svar var gång " Vi pratar inte om det, jag vill inte komma ihåg det... " så efter ett tag slutade jag prata om det.
Ur Nellys perspektiv
Jag hade saknat att prata med Justin, när jag gjorde det kändes det som att inget kunde gå fel, allt var rätt i det ögonblicket. Och jag sa till han minst 100 gånger att jag inte ville prata om det som har hänt, men han sa förlåt många gånger, fast jag inte vet varför han sa förlåt, han hade ju inte gjort något!

Känner mig snäll idag, hinner egentligen inte skriva, har prov på fredag IGEN och kan nt det, sen har jag träning om en halvtimma.
Men! Nu till det roliga xd
Jag kommer fortsätta skriva en ny novell när denna är slut, och kommer hoppas på att ni fortsätter läser och sprida bloggen till andra tjejer/killar BTW, läser några killar?!
Kommentera? <3
//linnea

Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-05-18 @ 18:10:28
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Julia

SÅ SJUKT BRA!

2011-05-18 @ 18:16:45
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Anonym

love it

2011-05-18 @ 22:08:14
Postat av: Johanna

Kommer helt klart fortsätta läsa! <3 Den är föör bra. Du kan börja utifrån min berättelse om du vill ;-) haha x) <3

2011-05-19 @ 15:46:45
URL: http://jadojoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0