The prince of pop del 95

Ur Nellys perspektiv
Jag hade saknat att prata med Justin, när jag gjorde det kändes det som att inget kunde gå fel, allt var rätt i det ögonblicket. Och jag sa till han minst 100 gånger att jag inte ville prata om det som har hänt, men han sa förlåt många gånger, fast jag inte vet varför han sa förlåt, han hade ju inte gjort något!
Dagarna gick, Justin och jag var HELA tiden, när han hade konsert följde jag med, när jag gick på det sista 'mötet' följde han med - Emily & Laura typ dog den dagen - ja vi sov i sama rum. Allt man kan tänka sig - jag vi gick ju på toa själv såklart - gjorde vi tillsammans. Alla papparzziz var som galna när dom såg oss, dom frågade Justin om vi var tillsammans igen, om han var lycklig, om jag var det. En dag blev Justin nog så trött på dom att han stannade och sa;
- Om ni slutar fotta/förfölja på mig och Nelly berättar ja okej?
Alla nickade och tog fram sina kameror.
- Okej det är såhära... sa han och kysste mig framför alla kameror.
Jag blev glad att han berättade detta för alla igen, men ändå orolig, hans fans kanske var rätt sura på mig eftersom jag gjorde Justin ledsen innan? Medans han kysste mig hörde man en massa blixtrar och mumel dom felst hördes typ 'Jadå, bra gjort Bieber! Bra gjort! '
Efter den dagen kom inte så många papparazziz fram till oss. Visst vi såg dom typ överallt men dom störde oss inte längre.
Nu var det 2 dagar innan Emmy & Ryans bröllop, jag och Emmy satt i hennes rum och pratade om just bröllopet. Hennes mage var enorm - eller ja rätt stor i alla fall - hennes brudklänning var inte en sånn supersmal som alla andra har, hennes var så hennes mage pasade i den, den va vit, med typ ett pärlmönster på från sidorna gick det mönstret. Ryan eller Justin hade fortfarande inte sett klänningen, det skulle dom fågöra om minder än två dagar! Emmy var redan nerövs över allt - och då menar jag allt - att hennes pappa kulle skämma ut henne inför alla, att hon skulle glömma säga 'Ja' vid rätt tillfälle...
- Tjejer, kan vi få komma in? frågade Ryan och knackade å dörren. Emmy tittade på mig, jag nickade och la undan klänningen som la på hennes säng.
- Aa, kom in, svarade jag sedan.
Killarna gick in, Ryan med jeans och t-shirt Justin med jeans och en hoodie.
- Vi undrar om ni villl titta på film med oss? sa Justin.
- Okej, Emmy reste sig upp och log. Gick fram till Ryan och pussade han snabbt på munnen.
Vi gick ut ur hennes rum vidare till vardagsrummet. Dom hade redan tagit fram läsk, popcorn och annat tillbehör.

Sorry för att jag inte skrev igår! :'( 
Jag spelade match (vi vaann :DD) sen åkte vi iväg - jag visste inte att vi skulle iväg - och kom hem sent :(
Men!
En till del kommer upp om kanske 2 timmar, ska bort idag på eftermiddagen men ikväll kommer nog en tredje del upp som tack för att ni fortfarande läser! Så kom in då med vetja! ;)
kommentera fast jag suger? :(
//linnea

Postat av: jennie

mer skit bra :) :P :)

2011-05-21 @ 10:05:20
Postat av: Julia

Du suger intee, du ÄGER! :D :D

2011-05-21 @ 10:24:22
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Anonym

Asbra

2011-05-21 @ 10:27:17
Postat av: Johanna

mer mer mer :d

2011-05-21 @ 10:37:45
URL: http://johannaviveca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0