The prince of pop del 98

ju hur fort som helst! Men han hade ju övet i några år...
När vi väl var inne hälsade intervjuaren på oss, hon presenterade sig som " Caroline "
Vi satte oss på stolarna och intervjuen var igång. Hon frågade om allt " Hur mår ni?" "Hur går din turné Justin?" " Vileken bra video Nelly, den som du gjode med Rihanna!" och så vidare, intervjuen varade i ca 20 minuter. När intervjuen var slut åkte vi direkt hem till Ryan & Emmy, Ryan skulle sova hos dom med Jsutin medans Emmy jag och Sofie skulle sova hos mig.
Jag släppte av Justin.
- Vi ses i morgon beautiful! sa han och kysste mig.
- Ja, älskar dig!
- Detsamma!
Han knackade på, Emmy öppnade släppte in han och hoppade in i bilen.
- Hej gumman! sa jag och log.
- Hej!
- Nervös? frågade jag.
- Jaa!
Jag log, vi åkte sedan hem till Sofie.

OMG! fan sooooo sorry!
min morfar fyller år idag och vi ska till han om 5 minuter, har jobbat matte sen jag kom hem från skolan...
jag är inte värd några kommentarer ens :'(
//linnea

Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-05-24 @ 19:26:31
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

MER! :)

2011-05-24 @ 20:36:34
Postat av: ebbaaa

Du är visst värd kommentarer, vad är det du säger ?! man måste ju förstå att du har läxor/prov , visst ? :)

Så säg inte så ! Älskar din novell ! <3 kraam

2011-05-24 @ 21:20:40
Postat av: Anonym

asbra

2011-05-24 @ 21:44:57
Postat av: Johanna<3

Jag förstår dig Linnéa! <3

Har samma problem. Du vet ;-)

2011-05-25 @ 10:46:11
URL: http://jadojoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0