The prince of pop del 99

- Hej gumman! sa jag och log.
- Hej!
- Nervös? frågade jag.
- Jaa!
Jag log, vi åkte sedan hem till Sofie.
När alla var på plats åkte vi hem till mig, vi pratade om allt. Vi tre hade inte träffats på jättelänge alla tre tillsammans.
- Hur går det med Justin? frågade Emmy när vi var hemma, vi satt i soffan och drack varm chocklad från starbucks.
- Det går väl bra, vi är tillsammans igen! svarade jag och log stort.
- Ni är såååå söta tillsammans! sa Sofie. Jag log, han var det bästa som har hänt i mitt liv! det var en sak som är säker! Jag log åt den tanken, och jag ville att den tanken skulle finnas i mitt huvud i resten av mitt liv.
- Hur känns det Emmy? Det är... jag tittade på klockan.... mindre än 24 timmar tills du är "Emmy Butler" !
- Det känns... konstigt, på ett bra vis!
Jag nickade, jag tror - eller rättaresagt - jag vet att det kommer bli hur fint som helst i morgon på bröllopet. Emmy hade visat lite på bilder och så hur det kommer se ut, men vi får ju se mer imorgon.
Vi pratade tills klockan var halv 2, då fick inte Emmy vara uppe lägnre av mig och Sofie om hon skulle vara vaken i morgon! Jag gick till toan tvättade bort sminket och tog på mig pyamas innan jag la mig i sängen, men innan jag somnade skickade jag ett sms till Justin " Hoppas allt är bra hos Ryan, här är allt bra, vi ska sova nu så Emmy inte somnar i morgon innan hon hinner säga 'ja' ;) Jag älskar dig, det vet du va? Puss N xoxo" jag la ifrån mig mobilen, efter bara några sekunder fick jag svar: " Allt är bra här, vi ska sova snart spelar på Xboxet nu, så vi sk bara spela klart detta levlet! Haha! ;) Du vet väl att jag älskar dig mer? Puss din för alltid Justin xx" Jag log, killar liksom! Jag la mobilen igen och strax därefter somnade jag.
Nästa morgon vaknade jag av att Sofie viskade i mitt öra:
- Vaaaaknnnaaa!
Jag vände mig om och drog täcket över huvudet.
- Nelly, Emmy ska gifta sig idag! Vi måste fixa oss!
- Mhm, jag ville bara somna om!
Jag hörde att hon gick ut ur rummet, så jag somnade om igen. Men inte så långt efter kom hon in igen, denna gången sa hon:
- Om du inte stiger upp nu, kommer jag hälla allt detta iskalla vattnet på dig!
Vis "Iskallt vatten" hoppade jag ur sängen, hon hade en stor hink med sig in i rummet.

Vad tycks?
Tack för alla gulliga kommentarer! Dom betyder mke för mig! Utan dom skulle jag nog inte ha skrivit! :D
Kommentera?
//linnea
BTW: imorn kommer ingen del upp, ska va med kompis sen fest sen ska jag sova där såå på lördag kommer en elr två delar! :) puuusssss

Postat av: Anonym

såå jäkla bra!

2011-05-26 @ 21:04:40
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-05-26 @ 21:12:18
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Julia

bäst bäst bäst bäst!

2011-05-26 @ 23:12:45
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: emmelie.

älskar din novell !

2011-05-27 @ 23:49:00
URL: http://emmeliemagnell.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0