1 år!

Beliebers!
Idag har jag haft min blogg i 1 år ! Helt sjukt , jag kommer ihåg första delen jag skrev, haha läste den innan. Själv tycker jag att jag har utvecklats i mitt skrivande.

Jag vill säga TACK till alla er som kommer in på min blogg var dag, kommenterar och står ut med min dåliga uppdatering ibland. Utan er hade denna bloggen nog inte existerat så länge.

Nu är jag inne i min femte novell. Den är snart slut också ju. Jag är sjukt glad att jag började skriva, för det är något jag älskar att göra! Och utan er hade jag kanske bara skitigt i det?

Ännu en gång TACK för allt som ni gör till mig !

För att fira detta har jag tävlingar och lite annat smått och gått till er ! Hur låter det? Denna dagen kommer bli AWESOME med alla saker ju har planerat! Så jag hoppas ni stalkar sidan så ni får se alla saker ! ;)

Glöm inte att gå i skolan bara, det ska jag ju själv...
Puss & Kram! <3


Postat av: Becca♥

jodå jag ska "glöma" att gå till skolan och hela dagen ska jag tillbringa med att uppdatera sidan XD

2011-11-17 @ 07:54:35
URL: http://beccaochlollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0