Håller på med sista delen + vad har hänt med alla kommentarer?!

Jag håller på med att skriva den sista delen! Jag måste bara göra två tal i matten men sedan sitter jag är på fulltid (haha!)

Men vad har hänt med alla kommentarer? Jag ser att jag har lite fler läsare än vanligt med mindre kommentarer, har jag blivit sämre på att skriva eller?

Och, jag har äntligen tagit bort mina stygn så det går fortare att srkiva nu, ahaha! :D


Min älskling ^^ ♥

Postat av: Johanna

Men du är inte dålig Linnea! <3 Du är as grym! Jag kommenterar varje del (Försöker iallafall) :P haha

Du är Grym! <3

2011-11-24 @ 19:03:38
URL: http://jadojoj.blogg.se/
Postat av: Marielle

Du är inte dålig på något sätt. :) jag försöker kommentera så MIT jag hinner oftast läser jag på dåliga tider typ när jag har mina vänner runt mig. Men jag ska bli bättre. :) <3

2011-11-24 @ 19:30:21
URL: http://firststeptwoforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0