Läs!

Angående den prologen du kommenterade igår, JAG ska inte skriva en novell av den! Jag lottar bara ut den till någon annan! Jag har en helt annan novell som jag håller på att skriva på! Så du kan vara lugn ! :)
(jag vet inte om du ville att jag skulle ta med ditt namn , men jag är säker på att du inte menade något illa! men ville bara förklara för dig ! )

Sedan, jag måste säga tack till josefin den kommentar gjorde min dag! Plus klart att du skriver bra! Alla skriver på sitt vis och inget vis är dåligt! Men måste bara träna och träna medan man tycker att det är kul! :)

Allt jag hade att säga, haha!
Men om du vill prologen jag har här under kommentera dåå! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0