ღ My mysterious boy ❤ Part 32

Han kramade om mig. Jag drog in hans underbara lukt.
"Jag har saknat dig!" viskade han i mitt öra.
"Och jag dig!" svarade jag innan han släppta taget om mig. Vi pratade ett tag, jag kände allas blickar på oss. Men jag kunde inte bry mig mycket mer. För Justin var här. Framför mig.
*
Justin hade fixat det riktigt mysigt hemma. Han hade fått min nyckel dit. Ljus överallt, det luktade vanilj och kanel. Pappa och Divan var inte hemma, ooh a big chock!
"Vad fint du har gjort det!" sa jag och pussade han på kinden.
"Allt för dig!" sa han hest. Man märker riktigt att hans röst håller på att förändras, och jag gillar det!
Vi satte oss i soffan, Justin kollade på mig med en genomborrad blick.
"Du är så vacker!" viskade han. Jag blev generad. Han fick mig att känna mig vacker, speciell. Han tog sitt funger under mn haka, jag kollade in i hans hasselbruna ögon. De var så... magiska.
"Hope.. det är något jag måste fråga dig.." han fortsatte att kolla in i mina ögon. Mitt hjärta började banka lite fortare för var sekund som gick.
"Var dag, var natt drömmer jag om att du ska vara med mig. Vara min och igen annans. Så därfar frågar jag dig om..." han tog ett djupt andetag innan han fortsatte "... vill bli tillsammans med mig?" först blev jag förstelnad i chock. Justn vill... vill bli tillsammans med mig?! Jag måste drömma... men sedan kände jag lyckan komma. Justins ögon glittrade i ljuset av ljusen förresten. Hope! Skärp dig svara på hans fråga!
"Ja!" sa jag oh log stort mot han. Hans läppar blev ett stort leénde.

nu börjar det hända lite sakner, men jag har världens bästa idé. Novellen kommer ta slut om kanske 15 delar om inte mer ;)
imorn ska jag till helsingborg så jag vet inte riktigt om jag hinner skriva. Men vi får väl se!

klarar ni 10 kommentarer igen? fast snälla skriver lite mer än 'bra' 'mer' ? :)

kissesღ

Postat av: melina

grymt :)

2011-11-01 @ 19:55:17
Postat av: mimmi

finns ju inte så mycket mer att skriva än det. inget att bättra på så aa mer! ;)

2011-11-01 @ 19:59:34
Postat av: Cherry

Jättebra, verkligen :D ♥♥

2011-11-01 @ 20:44:29
Postat av: Anonym

Grymt!!♥



//Ebba :D

2011-11-01 @ 21:00:12
Postat av: Jazmine

Grymt bra, och jag älskar verkligen din novell! ♥

Du är verkligen jätteduktig!! ♥

2011-11-01 @ 21:01:15
Postat av: Thi

Underbart bra du skriver.!



hoppas du skriver nästa snart?!

2011-11-01 @ 21:17:51
Postat av: Klara

Du skriver som en ängel! Du har en gåva och jag är glad att du utnyttjar den. Fast själv tycker jag det blir roligare om dem hinner vara ihop mer än typ 15 delar..? Hihi, kram och hoppas jag får läsa mer av din novell snart! :) <3

2011-11-01 @ 21:28:47
Postat av: Becca♥

Det gamla vanliga; heeeeeeeeeelt underbart kapitel :D tycker att du skriver så annorlunda jämfört med alla andra (på ett bra sätt!)



xxBecca♥

2011-11-01 @ 21:33:43
URL: http://beccaochlollo.blogg.se/
Postat av: My

Du är sååå bra! förstår inte hur du kan skriva så bra! det är så grymt! det enda som kan bli bättre är om du skriver längre delar meeen inget måste för dom är sååååå grymma ändååååå ! <3

2011-11-01 @ 21:38:52
Postat av: elina

Så gullig han är mot henne ! :)

2011-11-01 @ 21:53:00
URL: http://mybiebrstory.blogg.se/
Postat av: johanna

JÄÄTTTTE BBRRRRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAA :) Älskar dig Linnéa!!:) <3

2011-11-02 @ 13:13:01
URL: http://jadojoj.blogg.se/
Postat av: Fanny

Fyfan va grymt du skriver! Och jag håller med Klara där uppe men ändrar ängel till GUD!

2011-11-03 @ 12:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0