ღ My mysterious boy ❤ Part 39

Love's perspektiv

Var dag som gick, var dag som jag inte var med Hope var ett rent helvete. Jag hatar det!
Men, jag har mina anledningar. Anledningar som är så tramsiga så det finns inte. Och den anledningen heter svartsjuka. Ja, jag är så svartsjuk på Justin så det finns inte. Jag hade sett det hela tiden på Hope att hon gillade honom. Men jag hade inte velat erkänna det för mig själv. Sen när jag såg dem hemma hos henne. Och ja, på stranden. Ja då sprack allt för mig. Jag har varit djupt förälskad i Hope i flera år. Aldrig vågat säga det, aldrig vågat ge henne en hint om det. Och nu, nu när hon är tillsammans med honom kommer hon aldrig kolla på mig på det sättet. Inte heller efter allt det som jag har gjort. Alla de taskiga sakerna de personerna som jag hänger med har sagt till henne. När vi skrattade om alla möjliga taskiga saker. Så är det att vara i de populära gänget. Men kränkar alla som inte är lika 'bra' som man själv är. Och jag är så trött på alt det.



Hope's perspektiv

De vill göra en låt av min sång! De vill göra en låt av min sång!
Den meningen åkte omkring i mitt huvud. Jag var helt chokad. Tydligen hade Scooter gillat låten. Och Justin hade älskat det. Chris hade också gillat den.

Justin stod till och med inne i studion och provsjöng till låten. Eftersom jag inte hade någon melodi till låten visste jag ju inte hur den skulle vara. Långsam, snabb, mitt i mellan? Men jag skulle satsa på ett den blev långsam. Den lät bäst så med Justins röst. Men rös till det!

"But It was all just a night mare.
All just a night mare."

De var de sista orden i själva låten. Scooter kom fram till mig.
"Är du säker på att det är okej att vi använder låten? Jag ringde L.A Ried och sa att vi hade hittat en låt som denna. Och han lyssnade nu precis på medans Justin söng den. Han gillade den verkligen! Men, om du är så att vi får använda låten ville Ried ge dig erm.. något som tack." sa han och kliade sig i nacken när han sa det där sista.
"Vad?" frågade jag förvånat. Jag hade inte behövt något. Det är bara så.. mycket att ta in. Några som håller på med så stora artister gillar min låt.
"Jo, han vill ge dig pengar.. eller om du vill ha något annat?" Scooter kollade frågandes på mig. Jag skakade på huvuet. "Nej, jag behöver inget! Det är lugnt!" sa jag med en lugn röst "det är bara kul att ni vill använda låten! Så gör det! Jag hade ändå bara skitigt i den så!"



Är det bara jag som tycker att novellen inte ärlika bra längre? hmm..

förlåt för att jag inte skrev igår, va med kompis hela dagen och kvällen så jag orkade inte skriva när jag kom hem.

kissesღ
(ni behöver inte kommentera, delen blev ju inte ens bra! helt klart sämsta delen ever!!)

Postat av: Emma

Det är klart vi ska kommentera!

Det spelar ingen roll hur du skriver,det är lika bra varje gång!

Du är värd varenda kommentar!

Så det här inlägget var jättebra!

Du skriver så himla bra,har läst din blogg sen du började,följt den chapter efter chapter!

Och det har alltid varit lika bra!

Du skriver som om det vore en dagbok,på riktigt...

RIKTIGT bra!

Kram!<3

2011-11-12 @ 15:58:19
URL: http://einoveller.blogg.se/
Postat av: Johanna

GRYMT BRA

2011-11-12 @ 16:54:00
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: r

Are you kidding with me?



Du skriver ju hur bra som helst och du säger att det där var dåligt? Tänk inte ens tanken för det är långt ifrån dåligt :)

2011-11-12 @ 18:57:42
Postat av: Becca♥

Den var ju faktiskt grymt bra!!

och du har faktiskt väldigt bra uppdatering om man jämför med väldigt många bloggar ;D



xxBecca♥

2011-11-12 @ 20:13:50
URL: http://beccaochlollo.blogg.se/
Postat av: Melina

Jätte bra :)

2011-11-12 @ 20:53:10
Postat av: Cherry

Jag älskar den här novellen, den är verkligen jättebra :D ♥♥

Jättebra skrivet också :DD ♥♥

2011-11-13 @ 00:58:50
Postat av: ellen

Nehe den var inte alls dålig!!! Den var jätte bra!

2011-11-13 @ 13:10:24
URL: http://justinbieberstoorys.blogg.se/
Postat av: Thi

Awesome!



Det var verkligen bra ju. :D

2011-11-13 @ 20:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0