ღ My mysterious boy ❤ Part 45

"Hope, du måste vakna nu!" jag hörde hur Love suckade. "Förlåt för allt jag har gjort! Jag borde inte ha gjort det.. men jag tänkte inte klart. Jag älskar dig Hope, så jag gissar att jag gjorde det för att du älskar Justin. Man ser det på dig, man ser också att han älskar dig. Det viset som han pratar om dig.."

Justin's perspektiv

2 dagar efter.

"Enligt våra beräkningar kommer hon vakna idag!" sa doktorna med ett leende på läpparna. Jag log stort mot honom och kollade sedan ner på Hope. Hon såg bättre ut nu än för några dagar sedan. Det fanns mer liv i henne. Doktorn gick ut ur rummet och jag satt mi brevid henne och tog tag i hennes hand som jag alltid gjorde.
"Hope, du måste slå upp dina vackra ögon snart! Okej?" jag log smått för mig själv. Det glädje mig att hon snart skulle vakna.

*
Det började bli kväll och jag blev lite halvt utråkad. Men kom igen?! Jag är fortfarande en tonårskille, det r lite drygt att bara sitta hela dagarna.
Jag drog fram min mobil och klickade in mig på twitter.

"Today will Hope wake up, well thats what thedoctor says.. #prayforhope"

Jag klickade på tweet och kollade sedan på alla replays jag fick. Jag har verkligen världens bästa fans! Allt deras stöd gör verkligen allt det här bättre. Jag RT:ade några och följde några.

Hope's perspektiv

Jag kände hur Justin satt där. Hans värme utstrålades. Fan vad jag vill öppna mina ögon nu! Snälla gör så mina ögon går att öppna! Snälla!
Jag försökte men inget hände. Jag suckade innom mig. Varför kan jag inte göra något bra?! Jag provade igen, jag kände något tryck lätta. Förvånad över trycket slutade jag genast försöka. När jag försiktigt provade igen gick det! Jag såg! Jag kollade på omkring och blinkade - det var så ljust!
Jag kollade på Justin. Han såg så... vacker ut! Hans bruna hår glänste i solskenet, hans perfekta läppar var ihop pressade och hans ögon var halv öppna. Eller nej, han läste något på sin mobil såg jag nu.
Jag log en gång till och stängde ögonen igen. Efter några få minuter hörde jag hur Justin suckade och hur han satte sig brevid mig. Jag kände hans hand om min. Jag förbjöd mig själv att le. Han ska tro att jag inte är vaken än ett litet tag till.
Han suckade sig ännu en gång till och jag kände någor pressas mot min hand, hans läppar?
Nu kunde jag inte hålla mig längre, jag öppnade ögonen och sa försiktigt:
"Kan du inte pussa mig på läpparna istället?"
Min röst lät förfärlig! Hes och helt.. konstig! Justin hoppade till och kollade chokat på mig innan hans ansikte sprack upp i ett stort leende.
"Hope!" sa han och böjde sig mot mig för att pressa sina läppar mot mina.





Hon har vaknat! YEYEYE! :D
Förlåt för min sugiga uppdatering!! :(
Sista delen kommer nog imorgon! Näe.. hemskt att den är slut snart! Jag har verkligen gillat att skriva på denna novellen!

klarar ni 10 kommentarer?

kissesღ

Postat av: melina

grymt bra! :D

2011-11-23 @ 20:29:27
Postat av: Jennie

Neeeeeeeeeeej, Är det bara ett kapitel kvar? Försök att skriva mer!!! Den är suuuuper älskar att läsa den!!

2011-11-23 @ 20:31:34
Postat av: Cherry

YEYY :D ♥♥

Skitbra :D

2011-11-23 @ 21:57:01
Postat av: Johanna

GRYMT

2011-11-23 @ 22:32:14
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: ellen

Grymt bra asså!

2011-11-24 @ 07:29:10
URL: http://justinbieberstoorys.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du är jätte duktig Linnéa!!! <3 <3

Grymt mega as bra!!!

2011-11-24 @ 09:51:12
URL: http://jadojoj.blogg.se/
Postat av: Becca♥

Awesome!!

lite tråkigt att det bara är ett kapitel kvar men nästa novell blir lika grym!! ;D



xxB3cca♥

2011-11-24 @ 15:15:58
URL: http://beccaochlollo.blogg.se/
Postat av: Thi

AWESOME BRA SKRIVET! <3<3<3

2011-11-24 @ 20:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0