ღ My mysterious boy ❤ Part 46 THE END

"Gör aldrig så igen Hope!" sa Justin och pressade hans läppar mot min igen.
"Jag lovar!" viskade jag mot hans läppar. Doktorn kom in och förstörde för oss. Justin var tvungen att gå ut så länge, de skulle ta några prover på mig sa dem.

*

"Om du fortsätter att förbättras såhär får du åka hem denna veckan!" doktorn log mot mig innan han slog ihop pärmen han hade i sin famn och gick ut. Jag suckade, men log. Äntligen skulle jag slippa de vita rummen och sjukhusstanken. Jag har bara varit vaken i två dagar. Men det känns som tusen år.
"Hope?" jag vände min blick mot dörren. Där stod hon, bitchen. "Vad vill du?" frågade jag henne och suckade. Hon stängde dörren efter sig och satte sig brevid mig där Justin brukade sitta.
"Jag vill bara be om ursäkt för allt det jag har gjort. Du förkännar inte det! Jag är så ledsen och ja, jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att gott göra dig!" hon kollade plågsammt på mig. Jag var för... chockad för att ens svara henne. Hon kollade plågsammt på mig, "förlåt! Men man såg vrekligen hur starkt dit och din pappas band var och jag blev.. svartsjuk! Han pratade bara om dig när vi började träffas! Såklart att jag blev avis! Jag är inte den perfekta tjejen..." hon reste sig upp och gick ut. Jag kollade på dörren, fortfarande i chock.

*

"Så hon bad dig om ursäkt?" frågade Justin med ett leende på läpparna. Jag nickade och log smått tillbaka. Jag försökte resa på mig, men Justin pressade ner mig i sängen. "Vad vill du?" frågade han mig och log. Jag himmlade med ögonen, "vad tror du?" frågade jag. Han höjde på ögonbrynen och log nnan han pressade sina läppar mot mina. När han sarre sig på sin plats igen sa jag:
"Tankeläsare!" han flinade.



"Love!" utbrast jag när han kom in. Justin kollade bakom sig. Love såg... annorlunda ut. Han såg trött ut, utsliten. "Hej Hope!" sa han och log trött mot mig.
"Du ser helt... förstörd ut!" sa jag ärligt. Love sträckte ut tungan mot mig innan han kom fram till mig. Han tog tag i min hand, "förlåt för det jag hade gjort! Jag ångrar det så sjukt mycket! Men jag gissar på att svartsjuka inte precis är min grej! Men jag får väl jobba på det!" han log smått mot Justin som log tillbaka.
"Jag har saknat dig Love!" sa jag och kramade om hans hand. Han log lyckligt mot mig innan han lämnade mig och Justin igen.
"Två på en dag!" sa Justin. Jag nickade, "det är hårt!" sa jag dramatiskt. Han skrattade.
Samma doktor kom in som hade varit här igår. Han log mot mig innan han började prata, "om du vill kan jag be en sköterska komma in och hjälpa dig så du kan få gå omkring lite här idag?" frågade han. Jag nickade. En sköterska kom in och tog ut några slangar som var i min arm.
"Är du redo?" frågade hon och log mot mig. Jag nickade och tog tag i hennes hand. Försiktigt reste jag mig upp från sängen. Med ostadiga ben förde hon mig till Justin. Han log uppmuntrande mot mig.
"Jag ser säkert ut som en... bebis eller något!" han skakade på huvud och formade sina läppar som en puss min. Jag skrattade lågt för mig själv.



Han var för konstig, men min konstiga kille. Jag log stort för mig själv.
Skjöterskan släppte taget om mig och frågade om jag kunde fixa det själv, jag nickade. Justin sa att han kunde hjälpa mig om något dåligt hände.
Hon gick ut och Justin kom fram till mig istället.
"Snart är vi här ute och då kommer jag aldrig lämna dig igen!" sa Justin och pussade mig i pannan. Jag log, "hurdå? Du kommer åka på en ny turné, dina fans behöver dig!" sa jag.
"Ja, det vet jag! Men jag behöver dig." han pressade sina läppar mot mina. "Följ med mig på turneén?" frågade han mot mina läppar. Jag kollade förvånat på honom.
"Verkligen?" frågade jag. Han nickade, "ja, du kan ha samma lärare som mig! Och då kommer du alltid vara med mig! Snälla, jag klarar mig inte utan dig!" Justin kramade om mig. Jag kände fjärilarna i magen.
"Okej." sa jag mot hans axel.
"Du följer med?" frågade han och kollade på mig med ett brett leénde. Jag nickade. Jag sket i vad pappa tyckte. Justin var en aldelse för stor del av mitt liv. Jag kunde bara inte kasta i bort det. Och, det kädes verkligen rätt.
"Hope, fyfan vad jag älskar dig!" sa han och pressade sina läppar ännu en gång mot mina.



THE END!
Sista delen nu! Vad tycker ni?
Själv är jag halvnöjd.. jag hade föreställt mig ett annat slut. Men jag känner mig ganska nöjd!
Den andra novellen kommer komma hm.. imorgon eller på lördag! :D
Hoppas ni är lika taggade som jag?! Den kommer bli så sjukt AWESOME så det finns inte! Har redan skrivit liksom tio (!!!) delar ;)

MEN NU VILL JAG ATT ALLA KOMMENTERAR! SNÄLLA! ALLA SOM INTE HAR KOMMENTERART, PROVA! DET TAR BARA EN MINUT KANSKE! SNÄLLA SÄG VAD NI TYCKTE OM MY MUSTERIOUS BOY! :D

Älskar er! ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Postat av: Jasmine

GUUUUUUUUUUUUUD Alltså herregud finns inga ord för hur jävla bra du skriver! Asså det går verkligen inte beskriva. Klickar mig in på din blogg flera gånger i timmen bara för att se om du har uppdaterat! Du äger iaf! Oo BTW.. Jag längtar till nästa novell! Haha, måste bara fråga.. Vilken roll spelar jag?

XoXo/Jasmine

2011-11-24 @ 20:37:55
Postat av: Cherry

Nej, jag villa inte att den skulle ta slut :( ♥

Men så F*CKING bra skrivet iaf :D ♥♥

2011-11-24 @ 20:47:29
Postat av: Ida

Så sjukt bra! <3 Hoppas det kommer en ny novell snart! :)

2011-11-24 @ 21:13:08
URL: http://amahan.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jätte bra !! Ahhhhhhh farter inte att den är slut?!!

2011-11-24 @ 21:21:36
Postat av: REBECCA - i will never say never

bra jobbat!:)

2011-11-24 @ 21:32:50
URL: http://rebeccasvenssonn.blogg.se/
Postat av: Ebba

Shit va bra. Skulle lätt vilja ha en till del på den här...

2011-11-24 @ 22:00:16
URL: http://ebost.blogg.se/
Postat av: lollo

Sjuk bra novell!!! :D, synd att de slut :(

2011-11-24 @ 22:07:03
Postat av: Julia

Awesome (y' <3

2011-11-24 @ 22:11:48
URL: http://mydirectioninfection.blogg.se/
Postat av: Henny

Annulunda, lixom inte samma handling som andra, VILKET ÄR GRYMt!<3 novellen ägde! :D

2011-11-24 @ 22:39:14
URL: http://hennyeriksen.blogg.se/
Postat av: Melina

Den har varit grymt bra! Har verkligen suttit som fastklistrad vid skärmen varje kapitel! Underbart :)

2011-11-24 @ 22:44:33
Postat av: ellen

Den här novellen har varit FÖR bra! :)

2011-11-25 @ 07:06:00
URL: http://justinbieberstoorys.blogg.se/
Postat av: Erica

Sjukt bra novell <3

Man vill att den aldrig ska ta slut :D

Tack för en alldeles för bra novell <3



Kärlek till dig

2011-11-25 @ 11:00:34
Postat av: tk

Bra :D Vill ha en ''del 2'' :P

2011-11-25 @ 11:14:07
Postat av: Emilija med J.

jättebra

2011-11-25 @ 14:12:21
URL: http://eemilijaa.blogg.se/
Postat av: Sabbe

Grymt bra. Mer :)!

2011-11-25 @ 16:01:36
Postat av: Anonym

Asså Linnea! Din novell går inte att beskriva med bara ett ord! AMAZING GRYYYM fjsdidhg underbar! Jag kan inte komma på mer men de finns mer!! <3

2011-11-25 @ 16:07:23
Postat av: Tina Bieber

Såååååå sjuuukt bra novell, finns inga ord. Den var helt enkelt UNDERBAR!

2011-11-25 @ 16:19:11
URL: http://llovetish.devote.se/
Postat av: Thi

Så sjuk grymt du skriver. :D



2011-11-26 @ 09:33:41
Postat av: Amanda

Har precis läst hela novellen! Vill bara säga att den var asgrym! lite för lite detaljer, men jag förstår, det är jobbigt att skriva massa detaljer xd

Men iaf, du skriver asgrymt och nu ska jag läsa dina andra noveller! :D

2012-02-06 @ 22:47:13
URL: http://novelsbyyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0