Svar på tal!


Först och frömst TACK TACK TACK! Du vet inte hur mycket dina fina ord betyder för mig! :')
Sedan tänkte jag svara på frågorna!

1, jag är 13 år! Född 1998 hehe...
2, längst ner i skåne typ i en liten by där! :)
3, jag har ingen aning! Hoppas det! Men jag hoppas nog mer på att han åker till Köpenhamn i Danmark istället, för det är typ en timme från mig istället för att åka upp till Stockholm vilket tar typ åtta timmar...
4, jag har Justins bok och film ska köpa parfymen nu när jag åker till USA! :D


Tack ännu en gång Erica! <3

ps, jag håller på att skriva delar tills jag är borta. Jag måste ju se till så att uppdateringen är på topp jue?! Så därför kommer ingen del idag men tänk posetivt, ni får en del var dag sedan när jag är på semester! ;) plus så kommer jag skriva vem som vann tävlingen senare idag! (ska bara äta, höhhö) ;) ds

Postat av: Anonym

Bor du typ i Ystad? :)

2011-11-20 @ 21:16:51
Postat av: Erica

Tack för svaren <3

2011-11-21 @ 16:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0