ღ My mysterious boy ❤ Part 12 - del 2

Hope's perspektiv

Ljudnivån i arenan var hög. Alla tjejer - och de vissa killar jag hade sett här - skrek för fullt.
"Justin, Justin, Justin, Justin!"
Jag hade fått en plats längst fram, jag kände mig ändå lite utanför, alla här hade säkert väntat i flera månader för denna dagen. För att få se deras idol. Alla hade en eller flera kompisar med sig. Men, den som jag åkte hit med ska ju snart stå på scen.
En stor cirkel gjord av metall hade de satt på scenen. Rök började komma, och gröna laserstrålar virvlade omkring. Skriken blev högre, detta var verkligen en häftig kännsla!

"My friends say I'm a fool to think that you're the one for me
I guess I'm just a sucker for love
'Cause honestly the truth is that you know I'm never leavin'
'Cause you're my angel sent from above"

Hela arenan sjöng med i låten. Själv - pinsammt nog - kunde jag inte denna låten. Tjejen som stog - eller nej hoppade - brevid mig sjöng med, tjejen på den andra sidan av mig grät. Jag kollade upp på Justin igen. Han sprang runt på scenen i sina vita och lila kläder.

"Baby, you can do no wrong
My money is yours, give you a little more because I love ya, love ya
With me, girl, is where you belong
Just stay right here, I promise my dear I'll put nothin' above ya, 'bove ya"

Han sträckte fram handen till tjejen som stod brevid mig, hon som grät. Hon tog tag i den och grät ännu mer, jag tror, hoppas, att det bara var lyckotårar! Justin släppte hennes hand och kollade på mig. Jag log mot han, han log tillbaka innan han fortsatte att sjunga.

"Love me, love me, say that you love me
Fool me, fool me, oh how you do me
Kiss me, kiss me, say that you miss me
Tell me what I wanna hear, tell me you love me"

När låten var klar gick dansarna som var på scenen ut. Justin stog kvar och började prata.
"Hej Texas!" sa han. Skriken kom, han log ut mot publiken. Man såg att han verkligen älskade detta!
"Är ni redo för en annan låt?" frågade han innan introt till 'bigger' började. Den kunde jag faktiskt.

"I was a player When I was little
But now I'm bigger I'm bigger A heartbreaker
When I was little But now I'm bigger
Im bigger"

Han var nu uppe på själva rampen eller vad det heter där uppe. Han gjorde lite danssteg innan han gick tillbaka ner till dansarna. När låten var klar gick både han och dansarna ut ifrån scenen. Men inte så långt därefter kom de ut igen, fast med andra kläder.

"Det finns dagar då någon kommer säga till dig 'du klarar det aldrig!' men det är då du ska säga, 'NEVER SAY NEVER!"
Applåder och skrik bröt ut, Justin hoppade upp och ner på scenen innan låten började.

"And there,s just no turning back,
When your hearts under attack,
Gonna give everything I have,Cause this is my destiny.
I will never say never! I will fight till forever!
Whenever you knock me down,
I will not stay on the ground.
Pick it up, Pick it up, Pick it up, Pick it up, up, up,
And never say never."

En annan kille kom upp på scenen och ännu mer skrik än vad det redan var kom. Han sjöng me di låten tillsammans med Justin. När låten var slut gick alla ut igen, fär att antagligen byta om. Mycket riktigt, när de kom ut igen hade alla vita kläder - och lila detaljer såklart.

"How many I told ya's And start overs and shoulders
Have you cried on before How many promises be honest girl
How many tears you let hit the floor How many bags you packed
Just to take 'em back, tell me that How many either or's
But no more,  If you let me inside of your world
There'll be one less lonely girl"

*

Jag kan kanppt fatta det, jag har träffat Justin. Killen som har gjort om mitt liv totallt! Det känns helt oförklarligt. Konserten var klar, jag var hemma.
Kännslorna i min kropp gick inte att beskriva! Jag var så lycklig, allt kändes bra! Allt kändes perfekt. Jag la mig ner i min mjuka säng. Tankarna for omkring i mig. Jag har aldrig i hela mitt liv kännt mig så lycklig som jag är nu. Justin har gjort mig lycklig.


"Tack för idag shawty! Hoppas vi kan träffas så snart som möjligt igen! xx Justin"

Jag log åt meddelandet. Jag hade fått Justins mobilnummer istället för att skicka meddelande till varandra genom den dära hemsidan.

"Tack själv Justin! Showen var helt otrolig! Du är riktigt duktig, och snygg... ;) Ja det måste vi! xx Hope"

Jag klickade mig in på spotyfi och satte igång låten 'Down to earth' med Justin. När han hade uppträtt med den på konserten sjöng han den verkligen ifrån sitt hjärta. Som om den var speciell för han.

"Vi ska inte börja prata om vem som är snygg här! ;)"
Jag log åt Justins svar, jag snygg? Haha, never!

Justin's perspektiv

Jag la uppe i mitt hotellrum. Snart skulle jag åka härifrån igen, på söndag skulle jag åka vidare till Mexico. Alltså var det fyra dagar kvar, fyra dagar kvar med Hope.
Hon var verkligen speciell. Hennes sätt att vara, hon är sig själv. Men en sak som jag har märkt är att hon vågar itne lita på sig själv. Hon tror inte på sig själv.  
När jag uppträdde One Less Lonely Girl ville jag inget annat än att hon skulle sitta på den pallen, så jag kunde göra så hon kände sig speciell. För det är hon, hon är speciell för mig. Jag har verkligen inte kunnat sluta tänka på henne sedan vi började prata lite mer 'allvarligt' då jag hade berättat vem jag var.

Den natten somnade jag med Hope i mina tankar, jag drömmde om oss. Hon och jag var här i mitt hotellrum. Jag satt så nära henne att jag kunde känna hennes andetag mot min kind. Om jag vände på huvudet skulle mina läppar vara bara några millimeter ifrån hennes. Jag vände mitt huvud, jag tänkte inte utan gjorde det bara. Hennes läppar var emot mina. Kännslan i min kropp var obeskrivlig. Helt otrolig!



såå, ni ska bara veta hur lång tid det tog för mig att skriva, haha typ en timme bara! HAHA, sitter själv hemma så ja varför inte skriva en lång del till er?!
Jag har också en fråga till er, har någon av er varit på en JB konsert? Hur tyckte ni att det var? Jag har, hehe, vill bara spola tillbaka tiden 1 April 2011. The best day in my life!

Kommentera vad ni tyckte om delen! Om jag får över 13 kommentarer (från olika personer) lovar jag er en till del idag!

kissesღ

Postat av: mimmi

meer! :D

2011-10-02 @ 14:33:50
Postat av: Johanna

Helt magiskt underbart bra!!! Du fick mig att drömma bort till en konsert!! Jag har ju aldrig vatt på en konsert :'( <3 Du är as grym! MED BETONING PÅ AS GRYMT !!!!!!! <3 <3. :)

2011-10-02 @ 14:54:05
URL: http://jadojoj.blogg.se/
Postat av: Anonym

GRYMT BRA!!!



//Ebba :D

2011-10-02 @ 15:15:46
Postat av: Melina

Grymt :)

2011-10-02 @ 16:27:39
Postat av: Malin

Jätte bra! :) Awesome!

2011-10-02 @ 16:35:18
URL: http://juustiinbiiebernoveller.blogg.se/
Postat av: elena

super bra

2011-10-02 @ 17:02:46
URL: http://fjortizella.blogg.se/
Postat av: mimmi<3

BRA!!

GRYMT BRA!!

Du har världens bästa idé på den här novellen jue?! :o

2011-10-02 @ 17:30:10
URL: http://minaberattelser.bloggplatsen.se/
Postat av: johanna

jättebra! längtar till nästa :)

2011-10-02 @ 17:31:45
URL: http://bieberword.blogg.se/
Postat av: Thi

Håller med Johanna.



AWESOME!

VILLE GÄRNA GÅ PÅ EN Justin Bieber konsert.



:D Love it !

2011-10-02 @ 18:01:22
Postat av: Becca♥

grymt!!! (som vanligt XD)



har inte varit på en JB konsert men vill verkligen..

enda trösten jag har är om han kommer till sverige

- mamma lovade mig att jag skulle få gå då - men hur stor är chansen? :/



ÄLSKAR fortfarande din novell ;D

2011-10-02 @ 19:48:05
URL: http://beccaochlollo.blogg.se/
Postat av: Nina

jag får också bara gå om han kommer till sverige, som det ser ut nu.. men vart var du när du såg honom? så coolt! asgrymt förresten. =D

2011-10-02 @ 20:21:05
URL: http://novelsforteens.blogg.se/
Postat av: elina

Meeer! <3

2011-10-02 @ 21:11:47
Postat av: Amanda

Jätte bra! ser fram emot nästa kapitel! :)

2011-10-02 @ 21:40:13
Postat av: Jojjo

Awesome

2011-10-02 @ 22:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0