ღ My mysterious boy ❤ Part 12 - del 1

Hope's perspektiv

Denna dagen har varit underbar! Justin är verkligen underbar, kvällen kommer säkert bli så mycket bättre! Jag ska ju gå på hans konsert!
Justin hade släppt av mig vid mitt hus, sagt att han skulle hämta mig igen om en timme för att sedan köra till arenan han skulle uppträda. Lite pinsammt att jag inte visste att han skulle hit från första början..
Jag tog på mig ett par tights, ett vitt linne och sedan en förstor tshirt me ett tryck där det stog "Im not jelous, i pay back!" med svart text. Själva t-shirten var rosa. Jag plattade mitt hår lite lätt innan jag sminkade mig lätt. Precis när jag var klar knakcade det på dörren. Jag sprang ner, tog på mina vita coverse, skinjackan min mobil och lite pengar innan jag öppnade. Där stog Justin, han hade också bytt om. Han hade ett par svarta jeans, en röd och vit tröja med någon skinjacka över. Riktigt snygg!
"Hej beautiful!" sa han til mig och log. "Hej!" svarade jag glatt.
Pappa var inte hemma, som vanligt. Han var aldrig hemma nu för tiden!

*

"Så, ska det bli kul att uppträda?" frågade jag när vi satt i bilen, var gång Justin log, råkade nudda mig eller bara kollade på mig kände jag den kännslan. Usch, detta får inte häna! Jag faller för han. Han gillar inte mig mitt hjärta krossas jag kommer bara bli ledsen ifall jag faller för Justin. Så skärp dig Hope!

Justin's perspektiv

Jag kunde knappt konsentrera mig på vägen när hon satt breivd mig. Hon var så vacker! Hennes ögon, jag kunde inte sluta kolla in i de, fast det måste jag ju när man ska köra. Fan då!
"Så, ska det bli kul att uppträda?" frågade hon mig efter ett tags tystnad.
"Ja, jag älskar verkligen det!" svarade jag och log lite smått. Mina fans var verkligen underbara! De ställde verkligen upp för mig, kollade på mig på konserter. Gick på min nya film som jag släppte för några månader sedan. Köpte min bok som jag också har släppt, ja de är verkligen underbara!
"Vad gillar du mest med att uppträda?" frågade Hope mig. Jag tänkte efter ett tag innan jag svarade, "jag tror jag älskar merst att få göra det som jag älskar göra mest av allt. Uppträda för mina fans är verkligen en kännsla man inte kan beskriva. Det är helt underbart! Att se alla klappa i takt, sjunga med i mina låtar. Ja det är sjukt!" svarade jag. Jag såg hur hon nickade i ögonvrån.

*

Jag sat i min loge, Ryan - min stylist - hade fixat en ny outfit för min nya turné. Vitt och lila var fortfarande temat med kläderna. Men lite... hm, modärnare och äldre eller vad man ska kalla det!



Detta är bara del ett !
Del två kommer nog imorgon eller senare idag, vi får se!
kommentera för med ! :D
(glöm inte att läsa min kompis novll om 1D mydirectioninfection.blogg.se )

kissesღ

Postat av: Becca♥

Jätte bra!!♥

anledningen till att jag inte har läst/kommenterat innan på den andra delen är att jag hade över 40 i feber igår och knappt orkade sitta upp...

ÄLSKAR DIN NOVELL!!!!!!!!!!♥♥♥

2011-10-01 @ 12:46:58
URL: http://beccaochlollo.blogg.se/
Postat av: Johanna

HUR GRYM SOM HELST LINNEA!!! :) <3



BTW KOLLA HÄR !!!! http://justindrewbieber.blogg.se/2011/october/someday-i-sverige.html#comment SOMEDAY SÄLJS I SVERIGE!!! :)

2011-10-01 @ 13:08:41
URL: http://jadojoj.blogg.se/
Postat av: Malin

Jätte bra!!!! :D <3

2011-10-01 @ 18:04:49
URL: http://juustiinbiiebernoveller.blogg.se/
Postat av: Thi

LÄNGTAR VÄLDIGT MYCKET TILLS IMORGON OCH FÅ LÄSA KAPITEL!



LOVE IT! :D

2011-10-01 @ 21:33:04
Postat av: Jojjo

Awesome

2011-10-01 @ 23:28:02
Postat av: Melina

Jätte bra :)

2011-10-02 @ 01:15:38
Postat av: Johanna

yeah :D

2011-10-02 @ 11:50:10
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Emma Bieber

mer superbra

2011-10-02 @ 13:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0