ღ My mysterious boy ❤ Part 14

Justin's perspektiv

Hela dagen hade jag haft denna varma, underbara kännslan i kroppen. Jag visste precis vad den betydde. Jag var oförklarat förälskad i Hope. Nästan så förälskad att det gjorde ont för att jag inte kunde få krama henne, känna hennes läppar mot mina precis när jag vill.
Jag ville inte gå för fort fram, jag visste ju inte ens om hon gillar mig. Hon verkar bara se mig som en kompis. Inget annat.
Hon skrattade åt något, jag var för upptagen med att tänka på henne , hennes skratt...
'Åhh, jag måste verkligen sluta tänka på henne!' tänkte jag innan jag lyssnade på vad Hope sa.

Hope's perspektiv

Justin verkade lite off, man såg att han tänkte på något. Undrar på vad? Ska jag fråga honom?!
"Justin?" frågade jag. Han kollade på mig. "Vad tänker du på?" frågade jag med ett litet leénde på läpparna.
"Erm.." han såg ut att tänka lite till, "nej inget!" sa han sedan. Jag kollade lite fundersammt på honom innan jag rykte på axlarna. Han berättar väl när han vill.



Det började bli sent och pappa hade inte kommit hem än. Skulle jag väga fråga? Ja det gör jag!
"Erm Justin?" frågade jag han. Han kolade upp från datorn som han hade fått låna av mig. "Ja?" svarade han mig, han log lite medans han väntade på mitt svar, oh jag kanske ska svara?!
"Jo, jag undrar eftersom klockan börjar bli rätt så mycket, om du vill sova över här? Så slipper du köra hem i mörkret. Men du behöver ju inte om du inte vill..." babblade jag på. Han log stort mot mig mednas han nickade, "det skulle varit riktigt kul!" 
Efter ett tag sa Justin: "kommer du ihåg de lyricsen jag skickade till dig för ett tag sedan?" jag tänkte efter ett tag innan jag nickade. "Jag har jort klart hela låten, vill du höra?" frågade han blygt. Jag nickade uppmuntrande. Han log innan han började sjunga.

"Ride, I-I Wanna Ride Ride I Wanna Ride Ride, I-I Wanna Ride

When I Wake Up, I First Think Of You
I Really Like You, And I Hope You Like Me Too
The Sky Is The Limit For Me And You I Could Be Your Queen, But You Could Be My Boo
We Could Go Anywhere, To The Moon And Through The Air
We Could Go To The Movies Or The Mall, Baby I Don't Care Yeah This Is True, Wanna Be With You
And I Just Wanna Ride With You I Wanna Ride
Yeah I-I Wanna Ride I Wanna Ride I-I Wanna Ride With You
I-I Wanna Ride I Wanna Ride I Just Wanna Ride With You

Whenever Im With You, You Make Me Feel Special
And All My Problems, They Go Right Through The Door
I Love It When You Call Me Baby It's You I Adore


We Could Go To The Moon, And Through The Air
We Could Go To The Movies Or The Mall, Baby I Don't Care
Yeah This Is True, Wanna Be With You
And I Just Wanna Ride With You I Wanna Ride Yeah I-I Wanna Ride

I Wanna Ride I-I Wanna Ride With You
I-I Wanna Ride I Wanna Ride I Just Wanna Ride With You

So Lets Go Right Now Go Slow Right Now
Let The Base Flow Out With That Boom Boom Pow So Lets Go Right Now
Go Slow Right Now Let The Base Flow Out With That Boom Boom Pow

I Wanna Ride Yeah I-I Wanna Ride
I Wanna Ride I-I Wanna Ride With You I-I Wanna Ride
I Wanna Ride I Just Wanna Ride With You I Wanna Ride
Yeah I-I Wanna Ride I Wanna Ride I-I Wanna Ride With You
I-I Wanna Ride I Wanna Ride I Just Wanna Ride With You
I Wanna Ride I Wanna Ride I-I Ohhhh Whoaaa
I Wanna Ride I Wanna Ride I Just Wanna Ride With You"

Hans hesa röst ekade i mitt rum. Hans ögon glittrade, de perfekta läpparna rörde sig i ljudet han sjöng. Det kändes som att ett elektriskt när var runt oss. När vi satt där, så nära men ändå så långt ifrån. Han kollade på mig med en intensiv blick när han sjöng den sista tonen.
Jag kände den värmade kännslan innom mig. Den ville verkligen inte försvinna när Justin var här. Utan att ha tänkt på det lutade vi oss båda fram lite.



domdomdoooooooooom!
robbbbbinson nu då! :D

kommentera för mer!

kissesღ

Postat av: Becca♥

Jätte bra!! (SOM VANLIGT!!!!!!!!!!!)

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, mitt orförråd är slut ;D

2011-10-06 @ 20:23:22
URL: http://beccaochlollo.blogg.se/
Postat av: Felizia

Så himla braaaaaaaa!!! :D<3333333333

2011-10-06 @ 20:25:15
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: Becca♥

+ att det var lite coolt att jag lyssnade på låten (Ride) när jag läste kaptitlet, jag mennar hur stor är chansen? XD (alltså jag hade redan börjat lyssna på den ;P)

2011-10-06 @ 20:27:16
URL: http://beccaochlollo.blogg.se/
Postat av: Malin

Jätte bra! :D

2011-10-06 @ 20:38:08
URL: http://juustiinbiiebernoveller.blogg.se/
Postat av: Johanna

yeah:D

2011-10-06 @ 21:21:00
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Jojjo

Awesome

Mer

2011-10-06 @ 21:28:17
Postat av: Emma Bieber

meer superbra

2011-10-06 @ 22:11:34
Postat av: Johanna

Asså Linnea! Du gör mig stum!!? ASSÅ DU ÄR RIKTIGT GRYM!! <3 <3 I L Y!! :D

2011-10-06 @ 22:16:07
URL: http://jadojoj.blogg.se/
Postat av: Melina

Grymt :)

2011-10-06 @ 23:25:42
Postat av: Thi

AWESOME!



Mer mer mer! <3<3<3

2011-10-07 @ 07:04:35
Postat av: Ina

grymt bra!<3 kolla in och ta en titt om du vill eller orkar:)

2011-10-07 @ 20:46:22
URL: http://mybiebrstory.blogg.se/
Postat av: Nina

Mer!! jättebra =)

2011-10-08 @ 01:40:22
URL: http://novelsforteens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0