ღ My mysterious boy ❤ Part 17

Justins ord ekade innut i mig, jag är kär i dig, jag kollade in i hans ögon.
Kännslan innut i mig gick inte att beskriva. Jag visste att jag var riktigt, riktigt förälskad i denna killen. Jag kunde inte kontrolera mig själv utan pressade bara mina läppar mot hans.
Explotionen av kännslor kom, fjärilarna i magen var oerhört starkt. Glädje och lycka fyllde mig.
Jag kände hur han log mot mina läppar.

*

"Jag hämtar upp dig här vid ett imorgon då!" sa Justin när han stannade bilen framför mitt hus. Jag nickade innan jag vände ansiktet till hans håll. Hans ögon glittrade och ett litet leénde bildades på läpparna. Han lutade sig fram, hans läppar mötte mina. Kännslan jag fick var den bästa kännslan in världen.
"Vi ses imorgon!" sa jag och öppnade bildörren. Han nickade, jag log mot han innan jag vände mig om för att gå in i huset.
Jag hörde bilen köra iväg.



Jag drog av mig mina kläder och tog på mig min one piece. Jag var för uppspelt för att gå och lägga mig nu. Pappa var fortfarande inte hemma, jag var inte precis chokad. Han var ju aldrig det nuförtiden!
Jag hade precis satt mig i soffan när det knackade på dörren. Klockan var nu... tolv vem knackar på såhär sent?! Jag gick upp från soffan igen och öppnade dörren.
"Love?!" utbrast jag glatt.
"Hope!" sa han minst lika glatt. Jag hoppade upp i hans famn i en kram.
"När kom du hem?" frågade jag han och stängde dörren efter oss. Jag låste med.
"För.. jag kanske två eller tre timmar sedan." svarade han glatt. Vi satte oss i soffan, svamp bob var på. Jag lät det var på medans jag lyssnade på allt det Love sa. Han berättade om alla tjejer han hade träffat i Frankirke. Jag avbröt han efter den säkert elfte tjejen.
"Asså Love, var du borta i en vecka eller ett år?!" frågade jag han. Han skrattade till, "det var disco var dag!" sa han och rykte på axlarna. Jag himmlade med ögonen. 
"Men vad har hänt här då?" frågade han mig. Jag tänkte efter, ska jag berätta för han om Justin?
"Well... jag har varit här och där.." började jag. Han märkte att jag undanhöll honom något.
"Säg Hope!" sa han jag nickade och sa allt som jag hade gjort. Allt utom det som hände idag. Jag hade en kännsla av att Love kommer få reda på det sen, och när han får reda på det. Ja då får jag ta det då.



Är det bara jag som tyckte delen blev helt CP?!
AJAA...
kommentera för mer!

kissesღ

Postat av: Becca♥

jätte bra!! nu vill jag ha mer innan jag måste börja skriva min 8 sidorsbokreceseion xD

2011-10-11 @ 16:37:29
URL: http://beccaochlollo.blogg.se/
Postat av: melina

bra :)

2011-10-11 @ 16:58:33
Postat av: Johanna

woohii :D

2011-10-11 @ 17:24:41
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: sandra <3

asså du skriver skiit bra, men snälla skriv längre delar! :D <3

2011-10-11 @ 18:08:09
Postat av: Jojjo

Awesome

2011-10-11 @ 19:56:08
Postat av: Thi

AMAGZING!



Mer mer mer. Alla ville ha en till del nu! ?



<<3<33<3<33

2011-10-11 @ 20:12:09
Postat av: Anonym

Jag älskar dig Linnéa!! Du gör min dag bättre!!! :) <3 Aaaaassssss grymt bra!!!!!

2011-10-11 @ 21:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0