ღ My mysterious boy ❤ Part 20 del 1

¨"Jo, du ser att jag har träffat..." började pappa. Jag vägrade att lyssna mer, jag visste vad som skulle koma men vägrade att accpetera det. Med snabba steg var jag på mitt rum.

*

Ända sedan Justin hade åkte hade allt blivit sämre. Pappa hade presenterat mig för hans 'tjej' eller som jag har börjat kalla henne 'diva' eller 'bitch' vilket pappa inte gillar så mycket. Men ni ska bara veta hur oförskämmde hon är mot mig! Typ som i filmen 'föräldra fällan' pappans nya tjej där. Så är pappas tjej. Lika ung, tror hon är något och är riktigt, riktigt uppkäftig. Mot mig då, mot pappa är hon sötare än socker!
Justin och jag har bara pratat en gång. Imorgon är det Lördag, så kanske skulle något hända. Justin hade sagt det i telefon. Så, det är det ända som är bra just nu.
Love hade varit mer och mer med några andra killar. Visst han får ju ha andra kompis än mig med. Men han kan väl va med mig lite ibland med?
I alla fall, nu var klockan halv sex. Divan skulle komma om en halvtimme.

*

"Nämen vad trevligt!" sa Divan.
Jag himmlade med ögonen. Hon var bara för mycket!
"Kan jag få gå nu?!" frågade jag pappa. Han kollae irriterat på mig, jag hade sagt det minst en miljon gånger. Men jag kräks var gång Divan rör pappa.



vi ska visst åka om 10 minuter och jag sitter här i min one piece, helt oklar, oops! ska iväg till gäster, höhöhöhöhöh.
men skriver nästa del i bilen och så får vi se om den blir klar idag, well se! ;)

kissesღ

Postat av: Becca♥

tack för delen även om du har bråttom :D

blev jätte glad när jag såg det ;D

2011-10-15 @ 17:26:10
URL: http://beccaochlollo.blogg.se/
Postat av: Melina

Grymt :)

2011-10-15 @ 19:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0