ღ My mysterious boy ❤ Part 21

"Kolla på mtv om fem minuter! xx din Justin"

Smset jag fick av Justin. Jag sa till Love att byta kanal till MTV istället för det vi såg på. Det var någon reklam först, men sedan efter ett tag började The Ellens show. Jag gissade på att Justin skulle vara med, eftersom jag skulle kolla på den menar jag.

"...och här idag har - som jag stolt kan kolla min kompis - Justin Bieber!" sa Ellen. Publiken jublade och ut kom Justin, snyggar än senaste gången jag såg han.

"Hur mår du idag?" frågade Ellen Justin när de hade satt sig på stolarna. "Jo, det är bra! Själv då?" svarade Justin med ett leénde på läpparna.
"Du är på turné igen! Hur känns det?" frågade Ellen sedan. Justin började pata lite om turnén. Ellen log och lyssnade på honom.

"Men, det har varit bilder på dig och en tjej, vill du kanske utväckla det lite?" frågade hon och flörtade med han så med ögonen. Han skrattade, "Ja, det finns en tjej." började Justin tveksammt. Jag blev lite chokad, jag trodde inte att han skulle ta upp det.
"Nå, fortsätt prata!" sa Ellen. Han skakade på huvudet med ett leénde på läpparna, Ellen skakade på huvudet.
"Du säger det till mig sedan backstage?!" sa hon. Justin nickade med fortfarande ett flin på läpparna.
Intervjun fortsatte ett tag till innan Justin sa, "Får jag sjunga en låt?" Ellen nickade. Justin fick en mick.

"Ride, I-I Wanna Ride Ride I Wanna Ride Ride, I-I Wanna Ride

When I Wake Up, I First Think Of You
I Really Like You, And I Hope You Like Me Too The Sky Is The Limit For Me And You
I Could Be Your Queen, But You Could Be My Boo We Could Go Anywhere, To The Moon And Through The Air
We Could Go To The Movies Or The Mall, Baby I Don't Care
Yeah This Is True, Wanna Be With You And I Just Wanna Ride With You
I Wanna Ride Yeah I-I Wanna Ride I Wanna Ride
I-I Wanna Ride With You I-I Wanna Ride I Wanna Ride I Just Wanna Ride With You

Whenever Im With You, You Make Me Feel Special
And All My Problems, They Go Right Through The Door
I Love It When You Call Me Baby It's You I Adore


We Could Go To The Moon, And Through The Air
We Could Go To The Movies Or The Mall, Baby I Don't Care
Yeah This Is True, Wanna Be With You
And I Just Wanna Ride With You I Wanna Ride
Yeah I-I Wanna Ride I Wanna Ride I-I Wanna Ride With You
I-I Wanna Ride I Wanna Ride I Just Wanna Ride With You

So Lets Go Right Now Go Slow Right Now
Let The Base Flow Out With That Boom Boom Pow So Lets Go Right Now
Go Slow Right Now Let The Base Flow Out With That Boom Boom Pow
I Wanna Ride Yeah I-I Wanna Ride
I Wanna Ride I-I Wanna Ride With You I-I Wanna Ride
I Wanna Ride I Just Wanna Ride With You´I Wanna Ride
Yeah I-I Wanna Ride I Wanna Ride I-I Wanna Ride With You
I-I Wanna Ride I Wanna Ride I Just Wanna Ride With You
I Wanna Ride I Wanna Ride I-I Ohhhh Whoaaa
I Wanna Ride I Wanna Ride I Just Wanna Ride With You"

När han hade sjungit klart låten kollade han rikt in i kameran och sa, "Du vet vem du är, denna låten är till dig. Det är tack vare dig jag har gjort denna låten. Och, jag saknar dig!" det sista sa han i en viskning med tårar i ögonen. Jag svalde ner tårarna som var i min hals.



Love åkte hem, jag la mig i sängen och började skriva på min mobil. Det fanns ju en antecknings app, där började jag skriva på några melodier jag hade tänkt på. Än så länge hade jag bara fått fram lite.

"You're smile, you're face, It's everything that means something to me.
Without it, It's like a world there
the sun dosent shine.
The oxidyn dosent work.

You and me baby, you and me.
Everytime i look at you i look at the reson that makes me smile.
Makes me feel alive.
You and me baby, you and me.
This feeling i adore, this feeling i adore.
You gives me butterflies. You makes my heart stop a beat."

Allting lät inte helt bra. Men, jag är inget proffs på låttexter.



Hm.... ja jag gjorde det sista med låttexter, ja, jag är inte bra på sånt men aja!
kommentera nu, ni vet inte hur mycket det betyder för mig!

kissesღ

Postat av: Johanna

yeaaahh grymt :D

2011-10-17 @ 20:50:32
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jätte bra. Ärligt talat! Du är riktigt duktig!!<3

2011-10-17 @ 21:46:02
URL: http://jadojoj.blogg.se/
Postat av: Becca♥

YEAH!! har pluggat hela dagen och blev RIKTIGT glad när jag såg att det kommit en del!! :D



xxBecca♥

2011-10-17 @ 21:46:10
URL: http://beccaochlollo.blogg.se/
Postat av: Thi

DU ÄT FAN GRYMT BRA PÅ ATT SKRIVA!



lÄNGTAR LÄNGTAR! :D

2011-10-18 @ 16:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0