ღ My mysterious boy ❤ Part 27 del 1

De tog av sig tröjorna. Jag kollade som fastfruset på allas mage. Alla tre hade vars ett sex-pack.
(ooooh, vad suddig bild! :$ )
"Jag kan fan inte tro att n ska göra det!" sa jag med min mobil i högsta hugg. Videon var igång. Alla tre stod nu utanför hotelrummet. Justin skrattade, "inte jag heller. Men löfte är ett löfte right?" Ryan och Chaz nickade. "Då kör vi då!" sa jag med ett skratt. Killarna började springa genom korridoren. Jag halvsprang skrattandes bakom dem.
De frågade mig om de skulla springa ner för trappan eller ta hissen. Jag fick snabbt svar på min fråga när hissdörren öppnades och den var SMOCKFULL! "HISSEN!" utbrast jag med skrattet i halsen. Jag såg hur de tre kollade på varandra innan de svalde och gick in. Den gamla gubben och gumman som stod närmast oss kollade konstigt på killarna. Jag spelade fortfarande in. En kvinna och hennes barn kollade också konstigt på dem. Jag såg hur barnet pekade på Justin. Hon var kanske ett fan?

min syrra ska ha datorn, och jag lovar att hon kommer döda mig om hon inte får den nu! ;)
men nästa del får en-två imorn!
kommmentera för mmmmeeeerrrr!

kissesღ

Postat av: Anonym

Springa för livet nu eller ;-) Grymt bra iaf!!

2011-10-25 @ 21:34:44
Postat av: melina

grymt :)

2011-10-25 @ 21:37:33
Postat av: Felizia

Så himla awesome! :D

2011-10-25 @ 21:57:49
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: Wilma

Awesome!! Jättebra!! :D <3

2011-10-26 @ 07:37:37
URL: http://jbinmyhead.blogg.se/
Postat av: Thi

AWESOME!

2011-10-26 @ 17:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0