12 underbara kommentarer!

JAg ville bara säga TACK till alla kommentarer!
Helt OTROLIGT!
Tyvärr såg jag inte det förren jag skulle gå och lägga mig, så det blev ingen del :/
Meen , håller på att skriva nästa del nu, förhoppningsvis kommer den bli lång , men vi får se :)
och tack till dig som skriver till mig på twitter , betyder mke! :D
PS . ska bara göra någon skol sak innan jag börjar helt... förhoppningsvis tar det inte för lång tid!

kisses 

Postat av: sandra <3

jag måste börja med att säga att du äger på att skriva!! sen undrar jag vad du har facebook och vad du heter?? jag skulle jätte gärna va vän med dig :) <3 (du kan maila om du vill <3)

2011-09-05 @ 18:36:57
Postat av: AMANDA

hej !

jag tittade runt i min mejl och hittade ett mejl från dej om bloggdesign från i somras.

Var iväg väldigt mycket och hade inget photoshop så kunde inte göra något då. Så jag undrar bara om du fortfarande är intresserad?

Kram

2011-09-06 @ 16:24:28
URL: http://lookforamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0