aww becca...

Becca?!
Du är för gullig! Tack för att du gör min dag lite bättre av alla dina kommentarer, det gör absolut inget att du kommenterar, tvärt om  så bli jag bara glad.
Tack vare dig ska jag försöka göra nästa del så bra som jag kan. Idag ska min pappa också ha någon fest för han fyllde 40 i torsdags. Bara så ni alla vet. Men en del kommer upp senare.
Ännu ett tack till dig Becca. Du är guldvärd!
Tack också till alla andra so mkommenterar! Det betyder oerhört mycket för miig! Ni skulle bara veta...
kisses
UPPDATE: vi får se om jag hinner skriva klart, måste börja laga mat och sånnnnt. hoppas jag nt förlorar läsare för detta...

Postat av: Sandra

Klart du inte förlorar läsare! Speciellt inte mig, ;)

2011-09-10 @ 11:15:11
Postat av: Lina

Snälla vi lässare är!

2011-09-10 @ 11:39:40
URL: http://jelenastories.blogg.se/
Postat av: Becca

:D du kmr ALDRIG förlora mig, och det gör inget hur långt tid det tar innan det kmr upp inom 1 år bara så är jag nöjd ;)

PS. du gör hela mitt liv bättre genom 1 inlägg :)

Och det går inte att göra dina inlägg bättre, dem är redan perfekta!! :D

2011-09-10 @ 20:08:10
Postat av: Becca

Och anledningen till att jag nt har kollat in på bloggen förens nu är för att jag kom hem nyss, mamma och pappa släppade med mig på nån extremt lång promenad, men jag är nöjd fick nya skor m.m. x)

2011-09-10 @ 20:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0