Följ mybieberstory på bloglovin'!


(klicka på bilden för att komma dit!)

visade sig att jag redan har 30 (?!) som följer mig där. Crazy eftersom jag aldrig har nämnt det här i bloggen!
Aja, ni som inte göradet följ mig där! :D

ANG. Froom poor 2.. den kommer ta slut denna veckan (?) typ 3-4 kanske mindre delar kvar.
MEN, nästa novell är redan chek! vet precis vad den ska handla om. Prologen är klar osv! :D

till becca:
shit! hoppas du mår bra!
har aldrig brutit något så jag vet själv itne hur det känns men kan bara inbilla mig det. AOUTH!
aja, krya Becca! Much love to yall!


Postat av: Becca

Jag älskar den här novellen men egentligen tror jag att det är sättet du skriver på som jag är helt fast i egentligen ;)

Att bryta något känns ungefär som den värsta smärtan som finns och det värsta är att den aldrig tar slut!! (tro mig jag vet, nt första gången jag bryter något xD)

2011-09-14 @ 18:37:24
Postat av: Johanna

bara ett litet bus men becca kanske skulle göra en fanblogg om Linnea ;) haha ;) Hoppas dit finger blir bra då becca ;)



OCH du linnea. MEEEEEEEEEEEEEERR ;) <3<3

2011-09-14 @ 20:08:49
URL: http://jadojoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0