Håller på att skriva på nästa del!

Ska äta nsart, men fingrarna går i 170 km i timmen!
OCH Becca! Hur är det med fingret? :o
Hoppas du blir bättre snart! OCh jag lovar, bara för dig så kommer nästa del bli lång!

Älskar er läsare!

Postat av: Becca

Aawww♥

tack, och som svar på din fråga: ska till sjukan med mamma imorrn :C har även tröstätit lite (om nu 2 ton glass räknas som lite) x)

TACK!!!!!! älskar diiig!!!!!♥♥♥♥♥♥♥ du måste vara en av dem få bloggare som bryr sig om sina läsare :D

2011-09-13 @ 19:21:32
Postat av: Becca

USCH!!!

kollade nyss om jag hade feber OFC hade jag det!!

kollade eftersom att jag fryser så jäkla mkt, har ännu ondare än innan och är skit trött x)

jag håller ut och väntar på 1 nytt kapitel ;P

2011-09-13 @ 19:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0