JAG HAR NÅGRA FRÅGOR TILL ER!

1. 'From poor 2 successful' kommer att ta slut om ett tag (vet ännu inte hur länge, jag vet precis hur denna kommer sluta. Men vi får se hur ångt den kommer gå.) Då undrar jag om ni kommer fortsätta att läsa min blogg?

2. När nästa novell kommer upp tycker ni jag ska skaffa en ny design eller ha kvar denna?

3. Ska jag ha en till tävling om vem som ska ha huvudrollen? Eller ska jag bara hitta på en?

4. Vad tycker ni om From poor 2 successful? Bra/Dålig?


Jag vill att alla svarar på frågan, det skulle varit riktigt snällt om ni gjorde det!
BTW, jag KOMMER skriva en novell efter From poor 2 successful, jag har riktigt bra ideér till den! :)
Såå, hoppas nu att ni alla svarar på dessa frågorna!

Jag hoppas på att nästa del kommer upp så fort som möjligt. Jag tror jag ska på träning ikväll, men vi får väl se om jag slipper det idag! Om jag inte slipper börjar jag på nästa del nu, gör slutet när jag kommer hem från träningen osv.

KISSES


Postat av: Felizia

Tänker verkligen fortsätta att läsa din blogg :)

2011-09-07 @ 17:06:28
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: Melina

1. Jag kommer fortsätta läsa :)



2. Det kvittar mig :)



4. Den är okej. Vill hellre ha den nya :)

2011-09-07 @ 17:14:02
Postat av: Anonym

same like melina ;)

2011-09-07 @ 17:48:28
Postat av: Julia

1. JAAA OFC JAG KOMMER FORTSÄTTA LÄSA! <3

2. Ha kvar den designen du har nu :)

3. Du får hitta på en egen, så det blir lite change :P

4. Jättebra! Unik, väldigt unik. Har älskat den från början till slut (alltså inte slutet slutet, utom där du är nu, haha) xD

2011-09-07 @ 18:32:55
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Becca

1.Jag kmr att fortsätta läsa på din blogg ändå tills du slutar blogga :D

2.Ha kvar den här gillar den, elr nej ÄLSKAR den ;)

3.Ha en tävling elr hitta på spelar nt så stor roll för mig eftersom "jag" var huvudpersonen i den förra (from poor 2)

4.Bra, elr rättare sagt FANTASTISK!!!

2011-09-07 @ 19:20:06
Postat av: Becca

STILL WAITING X)

2011-09-07 @ 20:15:19
Postat av: Gabbi

1. Ja kommer absolut fortsätta läsa

2. Du kan ha kvar den du har nu :)

3. Bestäm själv! Är ju alltid kul att läsare får chansen att vara huvud roll men det är upp te dig :)

4.Den var awesome :D

2011-09-07 @ 20:27:18
URL: http://bieberromance.blogg.se/
Postat av: Nina

1. Självklart!!! =)

2. den du har är bra men det spelar ingen roll =)

3.Tävling!! (eftersom jag vill vinna hehe =P

4. jättebra!!!! =D

2011-09-07 @ 23:12:34
URL: http://novelsforteens.blogg.se/
Postat av: Lexi

1. Klart jag ska!

2. Nej det tycker jag inte, din design är awsome!!

3. Azzå, hitta på den själv tycker jag

4. den är bra!!!!

2011-09-10 @ 11:28:55
URL: http://thebieberstorytoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0