Jag har världens bästa läsare!

Jaa , jag har världens bästa läsare!
Igår hade jag nära 400 sidvisningar, tack! Det betyder oerhört mycket för mig att ni går in på just min blogg var dag! Som, när jag började denna bloggen (för snart 1 år sedan :o) trodde jag inte att jag skulle få några läsare alls!
Men det visade sig att jag fick världens bästa läsare!


Tack för alla underbara kommentarer! Dessa är bara några av dom helt underbara kommentarerna jag får, blir helt glad  - svårt att förklara - var gång jag kommer in och ser de!
Och ett speciellt tack till dig Becca! :')

Håller på med nästa del btw, men får itne sitta så mke vid datorn idag , måste skärpa mig innan jag får dataförbud , och det vill jag verkligen inte ha! :$

Kisses världens underbaraste läsare! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0