Läs:

tänkte bara svara på en sak som egentligen inte var en fråga..
till en kommentar; 
neeeej vadå snälla säga att deras blodgrupp matchar??? justin kommer väl dö då? :O 

SJUKT spännande! och såklart så komme de ta en evighet innan närsa kapitel dyker upp ....
'svar': det där med "och såklart så komme de ta en evighet innan närsa kapitel dyker upp...."  min pappa fyller 40 år idag. Såklart jag vill vara lite social med han! + jag har också ett liv utanför bloggen, har kompisar läxor... ja och så vill jag hinna göra typ andra saker, plus att jag går på fotboll 2-3 gånger i veckan. Du menade säkert inget illa med detta. Men jag ville ändå svara på det! :) 
sen det dära med att Justin kan då ifall dom har samma blodgrupp. Man behöver inte ta HELA leverna för att överleva. Bara en bit. Just so yall now! ;)
Och BECCA, tack så himmmmmmmmmmla mycket för dina kommentarer! Betyder oerhört mycket för mig att du gillar min novell!
Jag kommer börja skriva på nästa del direkt efter att jag är klar med detta inlägget! Sen vet jag inte när det kommer komma upp, men den kommer komma upp idag!
kisses

Postat av: Felizia

Nej för dom tar "bara" en bit av levern inte hela. och då skulle Justin leva men oxå Becca? :)

2011-09-08 @ 18:13:23
URL: http://beliebs.blogg.se/
Postat av: Becca

haha, kollar allt på 1 gång in på kategorin till novellen så har nt sätt det här förens nu! yeah..

Som sagt inom 1 år=perfect!! x)

2011-09-10 @ 20:33:16
Postat av: Becca

haha, älskar verkligen din novell!!



"hatar" såna som börjar på 1 novell och sen slutar blogga, tur att nt du har gjort det än skulle göra mig helt förstörd, vad skulle då datanörden göra på datan? xD

2011-09-10 @ 20:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0