ღ My mysterious boy ❤ Part 1

'Ska jag plocka upp dig imorgon innan skolan?'

Love var alltid lika omtänksam. Med snabba fingrar svarade jag med ett enkelt 'Ja tack!'
Mobilen la jag på de vita sängbordet, det mesta i mitt rum - eller nej i nästan hela huset - var vitt. Jag hade också detaljer i svart och lila.
Jag släckte den svarta sänglampan innan jag föll i djup sömn.

Med ett ryck vaknade jag. Min mobil hade pipt till. Jag kisade, det plötsliga ljuset bländade mig.
"mysteriousbooy send you a message"
Med plötslig glädje satte jag mig upp, drog med fingret så mobilen låstes upp. Jag klickade in på meddelandet mysteriousbooy hade skickat till mig. Han skicka lyrics ur olika låter eller som han hade kommit på själv. Vi hade nu pratat i cirka två veckor. Vi hade inte pratat så mycket om oss själva, än.

"Sometimes i just wanna put a mask on and never take it off.
I love this, but sometimes its to hard for me.
Sometimes i cant take the pain and hate i get from it..."

Det han skrev lät så... äkta! Som om han verkligen menade det. Min blick föll på klockan, 03:48, istället för att svara låste jag mobilen innan jag somnade om igen.

*

"Hejdå pappa! Jag kommer hem vid 7!" sa jag innan jag smällde igen den vita dörren efter mig. Ikväll skulle jag och Love se på basketmatchen vårt skollag skulle spela. Eller nej, jag skulle se på när Love spelade.
Jag öppnade bildörren till Loves gråa Mercedes.
"God Morgon sunshine!" sa han med ett leénde på läpparna.
"Mornin'!" sa jag. Han log igen innan han släppte på bromsen och vi far iväg. Jag kände min mobil vibrera i jeansfickan. Med ett enkelt armdrag var mobilen i handen. Ännu en gång på inte så lång tid kände jag glädjen när jag såg att mysteriousbooy hade skrivit till mig.
"Ooh, hade 'youre seceret admirer' skrivit till dig igen?" frågade Love mig. Jag lipade mot han innan jag öppnade meddelandet.



"Whenever Im With You, You Make Me Feel Special
And All My Problems, They Go Right Through The Door... whatya think?"

Det var faktiskt bra, det lät... romantsikt.

"It sounds great! It would be a gr8 love song for whoever ya love!"
Send.

När jag kollade upp från mobilen igen var vi framme vid skolan. Jag tackade för skjutsen, inte för att det va så ovanligt. Han skjutsade mig nästan var dag. Det var tusen gånger bättre än att åka de gula smutsiga skolbussarna de hade här.
Jag tog min blå skolväska innan jag hoppade ur mercedesen. Allas blickar hamnade på oss. Ända sen Love hade börjat i basketlaget och blivit mer... snygg, hade han blivit populär.
Tjejernas avundsjuka blickar följde mig längst korridoren. Liksom kom igen! Jag och Love är precis samma persone som innan! Inga jävla kändisar!
Skolklockan ringde, jag tog ut engelskmappen ur skåpet. Var onsdag började vi med engelska, hade det till lunch - som om jag inte har nämnt det riktigt god! Efter lunchen hade jag historia, typ världens värsta ämne enligt mig!



Första delen, KOMMENTERA VAD NI TYCKER OM DEN ÄNSÅLÄNGE!
BTW, det gör absolut inget för mig om ni sprider bloggen... alltid kul med nya läsare! Ser redan hur mätaren går liite uppåt! BIG LOVE TO YALL!

glöm inte att kommentera nu!

kissesღ

Postat av: mimmi

asbra! :) kom in på din blogg idag, när kommer nästa ?? :)

2011-09-18 @ 19:14:30
Postat av: Becca♥

JÄTTE bra!!

redan förälskad i novellen ;)

längtar mkt till nästa del.

xxBecca♥

2011-09-18 @ 19:28:47
Postat av: Anonym

jättebra!



//EBBA :D

2011-09-18 @ 19:42:59
Postat av: Nina

jättebra! längtar till nästa del! =)

2011-09-18 @ 19:56:26
URL: http://novelsforteens.blogg.se/
Postat av: Melina

Grymt bra :)

2011-09-18 @ 20:01:17
Postat av: Felizia

Jättebra! :D

Längtar tills nästa del!

2011-09-18 @ 20:06:08
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: Mimmi<3

Jätte bra (:

2011-09-18 @ 20:16:28
URL: http://www.minaberattelser.bloggplatsen.se
Postat av: Rachel

haha gör inget :) jag gillar novellen men jag tycker det är jätte gulligt när folk skriver fel.

2011-09-18 @ 20:28:31
URL: http://jajjada.blogg.se/rachelsnoveller
Postat av: Johanna

grymt! :D

2011-09-18 @ 21:47:50
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Jojjo

Awesome

2011-09-18 @ 22:20:18
Postat av: Becca♥

åhh kan nt vänta på nästa kapitel♥

2011-09-18 @ 22:36:24
URL: http://beccaochlollo.blogg.se/?tmp=18222345
Postat av: Thi

SNYGGT !



BRA BÖRJAN!



Mer mer mer. <3<3<3

2011-09-18 @ 22:54:27
Postat av: M

Länkbyte kanske? :)

2011-09-18 @ 23:00:24
URL: http://biiebsstories.blogg.se/
Postat av: Carmen <3

Jättebra skrivet!! Undrar vem som är den dära mysteriousbooy är, liksom! :)

2011-09-19 @ 12:01:29
Postat av: Carro

Jätte bra :) <3

2011-09-19 @ 16:34:06
URL: http://nybf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0