ღ My mysterious boy ❤ Part 10

Shopping!
Det roligaste som fanns, om man hade haft nägon att gå med...
När man inte har någon mamma att gå med, en pappa som ja hallå han är en kille! Och sedan den ändå vännen man har kvar är på semester, då får man gå själv. Jag hade gått in i både Forever21, JC och någon annan affär jag inte kommer ihåg namnet på. Men hade inte hittat något!
Jag kollade mig frustrerat omkring i varohuset. Männsikor pratar i sina mobiler, fikar och stressar omkring.



Med ett sista försök gick jag in på Gina Tricot.
Jag kollade omrking bland alla kläder. Jag hittade ett par svarta glansiga tights. De såg rätt så bra ut så jag tog de innan jag kollade vidare bland kläderna. Orecis när jag skulle ge upp hittade jag de. En grå tröja och en nästan begie tröja. Jag log lite smått innan jag gick till omklädningsrummet för att prova kläderna.

*

Väl hemma igen slängde jag mig i soffan.
Imogon ska jag få träffa Justin!
Tanken hade funnits i mitt huvud hela dagen. Jag kände glädjen rusa innut i mig. Pappa hade undrat varför jag hela tiden var så glad. Var gång han sa det blev det redan leéndet på läpparna större. Det äkte leéndet på mina läppar. Ja, han gjorde så jag log. Log på riktigt. Det är galet, en kille som jag inte ens har sett, eller jo det har jag ju. På tv. Men aldrig träffat han in real life.
Jag satte igång MTV. Jag satte mig upp när jag såg vilken musik video som var igång.

"You look so deep
You know that it humbles me,
Your by my side, them troubles them don't trouble me
Many have called but the chosen Is you
Whatever you want shawty I'll give it to you"





När låten var slut, jag lovar, jag satt så nära tven så det gjorde ont i ögonen. Jag kunde inte sluta kolla på han.


Förlåt för att den är kort!
Har pluggat sedan jag kom hem...
vad tycker ni om novellen?!

aja!

kommentera för mer!


kissesღ

Postat av: Jennie

Skriv mer nu nu nu nu nu nu nu !!

2011-09-28 @ 21:42:11
Postat av: Felizia

Greaat! :D Snäällaa nästa kapitel! :D

2011-09-28 @ 22:48:44
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: Johanna

Din novell är as bra!! :) Den gör så jag inte har ont i tummen längre. Jag missed den igår.... Haha! ETT ORD ATT SAMMANFATTA NOVELLEN



aaaaaaaaassssssss grymBraSpännande ♥

2011-09-29 @ 07:28:58
URL: http://jadojoj.blogg.se/
Postat av: Jojjo

Awesome

2011-09-29 @ 09:03:32
Postat av: Becca♥

Riktigt bra som vanligt ;) börjar få slut på ord för att berömma med men se det så här: för varje kapitel som går blir det bara bättre och bättre!

M=Magisk novell!!

Y= You are the best!! (Lol jag vet, kom inte på något bättre:P)

B= BUUU!! skrämmande bra novell!!

I= Inte dåligt!

E= Enastående bra uppdatering!!

B= Bästa novellen EVER!!

E= Epic!!

R= no copy RIGHT!!



fortsättning kommer nog senare, har inte så bra fantasi just nu!! :P (story kommer senare alltså..) xD

2011-09-29 @ 15:10:43
URL: http://beccaochlollo.blogg.se/
Postat av: Thi

AMAGING!



Mer mer?

2011-09-29 @ 15:40:43
Postat av: Melina

Grymt :)

2011-09-29 @ 18:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0