ღ My mysterious boy ❤ Part 3

Jag kollade stolt på A4 pappret som la framför mig. Jag hade gjort alla uppgifter vi hade i läxa. Jag kände hur mobilen vibrerade - igen - jag kollade på skärmen.

"Har du gjort historieläxan? Jag fattar noll... :/"

Jag skrattade till. Love var alltid såhära. Smsade vid nio på kvällen och frågade om läxan som ska lämnas in dagen efter. Jag skakade på huvudet innan jag knappade in mitt svar.

"Ja det har jag lilla du! ;) Om du hade lyssnat på lektionerna hade du också kunnat svaren!"

Jag klickade ner någon blogg innan jag stängde datorn. Med trötta steg masade jag mig in i duschen, borstade tänderna därefter innan jag satte mig i min skjöna säng iförd min lila one piece. Jag tände sänglampan innan jag hade ögonen på eclipse. När jag knappt kunde hålla mina ögon öppna la jag ifrån mig boken, släckte sänglampan och föll i en djup sömn.



"Hur gick det för dig med historian?" frågade jag Love. Han lipade mot mig innan han svarade:
"Dåligt! Jag kunde typ två av alla frågorna!" jag skrattade lite tyst. Han knuffade mit lätt i sidan.
"Vet du var det är till lunch idag?" frågade jag saden. Han rykte på axlarna. Vi gick igenom det nästan tomma korrioren till matsalen. Alla satt säkert och åt redan. De stora dörrarna in till masalen öppnades, ut kom 'the popular once'. Eller i alla fall tror dom det. Izzy - gängets 'ledare' - gav Love ett flirtigt leénde. Medans de andra tre bitchblickade mig. Han log osäkert tillbaka innan vi var inne i matsalen.

"Vad har du för lektion efter detta?" frågade Love med munnen full av Hamburgare och Pommes.
"Erm... geografi, själv?" svarade jag medans jag doppade min ena pomfritt i ketchuen.
"Jag har idrott, Ralph är sjuk så var har säkert Steph och då måste vi springa.. vad är det en mil?!" han suckade och himmlade med ögonen. Ralph är idrottsläraren, men alla vet att Steph vill ha den positionen istället för att vara SO lärare.
"Haha, men nästan hellre det än att ha Mr.Jones!" han nickade. Mr.Jones var en av de värsta lärarna på skolan. Han var alltid sträng. Om man var sen i kanske trettio sekunder fick man kvarsittning i kanske tre timmar. Jag kollade på den stora klockan på motsatta sidan av matsalen.
12:45, geografin börjar ett så dags att gå. Jag vill inte ha kvarsittning idag!

*

Jag var nästan tvungen att springa till bussen för att hinna med den. Jones hade hållt oss kvar till det yttersta. Av att jag var varm drog jag ur toffsen jag hade i nacken. Mitt hår var vågigt av att ha suttit uppe hela dagen. Jag gillade mitt hår - när det var vågigt annars gillade jag det inte sådär mycket. Jag hoppade in i bussen och satte mig på den första bästa platsen.

Emma Watson: Long Hair

Påväg från busstopet till mitt hus gick jag förbi två affärer, och några hus. Här var många barnfamiljer lite överallt. Några tonårskillar på andra sidan vägen och något gammalt par framför mig.
Här har jag gått sedan jag var fem eller sex år. Allt såg likadant ut. När jag gick till mitt kvarter fick jag ett meddelande. From no one but mysteriousbooy.

"You now that lyrics i send to ya a wile ago? I wrote this: 'Whenever Im With You, You Make Me Feel Special
And All My Problems, They Go Right Through The Door ' 'cuse you liked it I keept writning on it, heres some more: 'I Love It When You Call Me Baby It's You I Adore We Could Go To The Moon, And Through The Air
We Could Go To The Movies Or The Mall, Baby I Don't Care!"


TVÅ delar idag! STOLT! hahah! :D
Vad tycker ni om novellen? Och Justin kommer snart mer in, hans perspektiv kommer nog upp i nästa del... hm...
Nä men kommentera nu sötnosar! klarar ni 10 kommentarer?!

kisses ღ


Postat av: Malin

Jätte bra!! :D

2011-09-19 @ 21:37:44
URL: http://juustiinbiiebernoveller.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra!!

2011-09-19 @ 21:41:11
Postat av: mimmi

meeeer! :)

2011-09-19 @ 21:59:12
Postat av: Anonym

grymt!



//Ebba :D

2011-09-19 @ 22:21:22
Postat av: Anonym

Jätte bra :)

2011-09-19 @ 22:46:04
Postat av: Jojjo

Awesome

2011-09-20 @ 08:05:10
Postat av: Lollo

Nu har jag länkat din blogg på vår blogg och jag hoppas att du oxå kommer att länka vår.

bra blogg förresten.

/Lollo

2011-09-20 @ 09:35:49
URL: http://beccaochlollo.blogg.se/
Postat av: Felizia

Jättebra!!! :D

Längtar efter Justin tough.... :)

2011-09-20 @ 14:26:56
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: Emma Bieber

meer bra

2011-09-20 @ 16:03:18
Postat av: nayara

merrrrrrrrrr

2011-09-20 @ 16:22:33
Postat av: Becca♥

Jätte bra♥

älskar en här novellen så j*vla mycket!! kan inte få nog, det första jag gjorde när jag kom hem (kom hem för 5 minuter sen, jag vet tortyr..) var att kolla på din blogg xD

SJUUUUUUUUKT GRYMT!!

xxBecca

2011-09-20 @ 16:44:25
URL: http://beccaochlollo.blogg.se/?tmp=18222345

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0