ღ My mysterious boy ❤ Part 4

Var Torsdag var det CSI, mitt favorit porgram! Med en kopp oboy i handen satt jag och väntade inför programmet.
"Som alla ni 'beliebers' där ute kanske vet gästspelar Justin Bieber! Men nu ska jag inte prata mer, här är det efterlängtade programmet!"



Det svaga ljuset väckte mig. Jag sträckte på mig lite lätt innan jag öppnade ögonen. Ljuset i rummet bländade mig nästan. Jag la inte i min säng där uppe, utan här nere i vardagsrummet. Jag kollade på klockan som var på boxern.
07:36.
"O nej, o nej, o nej!" sa jag och hoppade upp ur soffan. Jag var sen, bussen gick om... vadå typ tjugo minuter! Jag sprang upp från trappan till mitt rum medans jag drog av mig kläderna från igår. Öppnade min garderob och tog på mig ett par tighta jeans, ett linne och en kofta. Jag satte snabbt upp håret i en toffs innan jag gick till badrummet för att dra på lite maskara. När jag var klar halvsprang jag ner till köket för att bre en macka. Medans jag åt upp mackan drog jag på mig mina vita converse, drog på mig en skinnjacka och grabbade min väska.

Justin's perspektiv

"Hur går det med din brevvän eller vad du kallar det?" frågade Ryan mig. Jag log lite, inte för att Ryan kunde se det. Vi pratade genom våra mobiler. Jag var i LA medans han satt i sitt rum hemma i Stratford.
"Jo, vi pratar rätt ofta. Hän verkar riktigt snäll! Jag vill verkligen lära känna henne, men då kommer hon vela lära känna mig och tänk så blir hon helt galen eller hatar mig?!" svarade jag.
"Varför skulle hon?!" frågade Ryan förvirrat. Jag gäspade, klockan var över midnatt här.



"Du är trött, vi snackar mer imorgon bro!" sa Ryan.
"Ja, hörs!" svarade jag innan jag klickade samtalet. Jag borstade tänderna innan jag tog av mig mina kläder så jag bara stog där i boxers. Jag tog min mobil innan jag la mig i sängen. Jag klickade in på meddelandena jag och hon dära 'Parker' hade skickat till varandra.
Jag tryckte in ett meddelande innan jag la mig ner i sängen och somnade.


Förlåt för att den är kort, men har ingen ork att skriva en lång. Har haft friidrott i skolan idag.
glöm inte att kommentera!

kisses ღ

Postat av: Malin

Grymt bra! Hoppas dom träffar varandra snart! :D

2011-09-20 @ 18:53:45
URL: http://juustiinbiiebernoveller.blogg.se/
Postat av: Becca♥

Håller med Malin ;)

finns inte ord för hur mycket jag älskar den här novellen♥♥♥♥♥♥

Mitt ordförråd börjar ta slut xD

2011-09-20 @ 19:29:28
URL: http://beccaochlollo.blogg.se/?tmp=18222345
Postat av: Johanna

JÄTTE BRA LINNÉA! :) :) <3 LOVE TO JO!!

2011-09-20 @ 19:40:51
URL: http://jadojoj.blogg.se/
Postat av: Thi

AMAISING



lÄNGTAR REDAN TILL NÄSTA KAPITEL! <3<3<3

2011-09-20 @ 21:12:27
Postat av: melina

Jätte bra :)

2011-09-20 @ 21:59:24
Postat av: Henny

Jättteee bra

2011-09-20 @ 22:19:18
URL: http://hennyeriksen.blogg.se/
Postat av: Jojjo

Awesome

2011-09-21 @ 06:38:58
Postat av: Emma Bieber

meeer jättebra

2011-09-21 @ 22:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0