ღ My mysterious boy ❤ Part 9

Rihanna - we found love ft calvin harris spelades just nu på min spotyfi. Tankarna for hela tiden brt mot Justin, på våra meddelande. Hela dagen hade vi smsat. Han är helt otroligt snäll och gullig! Och juste, Love hade också ringt mig. Han var ju i Frankrike nu.
Jag hoppade till när pappa kom in helt plötsligt i mitt rum.
"En liten fågel viskade i mitt öra att du pratar med någon kille...?" sa han med ett leénde på läpparna.
"Love?!" frågade jag förvånat. Han skakade på huvudet och visade upp min mobil, "Du fick ett meddelande av en viss 'mysteriousbooy'" sa han. Med tre långa steg var han framme vid min säng, räckte mig min mobil innan han gick ut ifrån rummet igen. Jag kollade förvirrat ner i min mobil.

"Hope, i hade a great time talking to you! But, now i want to take a step forward. Im going to Texas, Dalas on Wednesday to preform. Would you like to meet me then? You dont have to if you dont want to. But it would mean so much to me! xx"

Frustrerat skakade jag på huvudet. Leéndet på läpparna och den dära konstiga kännslan i magen kom exakt var gång han skickade meddelande till mig! Och nu, nu när han vill träffa mig var kännslan så mycket större.



"Bieber, 'curse i would like to meet you! It would be so fun! xx"

Jag la ner mobilen på sängen, blundade och la mig ner. Vad är det som har hänt med mig? Jag känner inte ens killen!

"If you'd like meet me at The Diner on Wednesday? Before my show? x"

The Diner var ett stort fik eller café som fanns lite överallt i blandannat Texas då. Jag knappade in ett 'visst, när?' innan jag gick ner till pappa för att kolla på tv. Det var ju två och en halv män!

"Meet me there at 2 o'clock?"

Jag log åt Justins meddelande, som vanligt..

"Okey, cant wait!"

"Sluta messa med grabben nu och prata med din pappa istället!" sa pappa retsammt mot mig. Jag gav han mördarblicken innan jag flinade.
"Yes Sir!" sa jag. Han skrattade till innan han vände blicken mot tven igen. Själv kollade jag ner på mobilen. Ännu ett meddelande från Justin hade kommit.

"My state of mind has finally got the best of me
I need you next to me I'll try to find a way that I
could get to you Just wanna get to you
The world I see is perfect now, you're all around
With you I can breathe Until you're mine, I have to find
A way to fill this hole inside I can't survive without you here
by my side Until you're mine, not gonna be
Even close to complete I won't rest until you're mine
Mine..."


"Vad ler du åt?" frågade pappa, jag kollade upp från min mobil.
"Inget!" svarade jag snabbt me ett litet leénde på läpparna innan jag återvände till min mobil.



På natten, innan jag gick och la somnade var min sista tanke, vad har du gjort med mig Justin Drew Bieber? Hur kommer det bli när vi träffas?


KOMMENTERA FÖR MER!

KISSESღ


Postat av: Becca♥

Perfekt som vanligt! ;)

hm.. skulle gärna vilja sms:a med mysteriousbooy, nån som kan en bra dejting sida? ;P

2011-09-27 @ 20:44:59
URL: http://beccaochlollo.blogg.se/
Postat av: AMANDA

visst, men de är lite köö...

2011-09-27 @ 21:16:47
URL: http://lookforamanda.blogg.se/
Postat av: Melina

Grymt :)

2011-09-27 @ 21:20:54
Postat av: Hjoppe

give us more! :)

2011-09-27 @ 22:44:57
Postat av: Henny

Jätte bra :) skriver du låttexterna shälv? ;p

2011-09-27 @ 23:12:09
URL: http://bookofbieber.blogg.se/
Postat av: Jojjo

Awesome

2011-09-28 @ 06:40:35
Postat av: Johanna

ippp,m gtmy :DF

2011-09-28 @ 07:24:46
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Johanna

Aså Linnéa. Jag kommer få damp utbrott om du inte lägger upp en till del idag!!!! Så spännande !! :D ♥

2011-09-28 @ 08:23:00
URL: http://jadojoj.blogg.se/
Postat av: elena

super duper bra

2011-09-28 @ 14:34:39
URL: http://fjortizella.blogg.se/
Postat av: Felizia

Mer! :D

2011-09-28 @ 20:39:27
URL: http://onlyfellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0