Prolog - ღ My mysterious boy ❤

"Det kan ju inte skada!" muttrade jag för mig själv.
Jag klickade några gånger innan jag var registrerad på någon sajt. Man skulle prata med någon ökänd månnsika genom sms eller email. Man fick såklart berätta vem man var. Men då var mysteriet inte lika... hur ska man kalla det coolt?
Mitt namn var Hope, alltså jag heter Hope. På denna sajten var mitt användarnman "Parker". Parker var mitt efternamn, jag är 16 år.
Min vita iPhone vibrerade. Ett popupp fönster med texten:
"mysteriousbooy whants to talk to you, accept?"
Jag klickade på acceptera.

Det klicket, ja det klicket kan ha varit en av de bästa sakerna i mitt liv.



Vill inte avslöja så mycket än....
Men kommer i alla fall att berätta mer om karaktärerna:

Hope Parker är en 16 årig tjej från Dallas, Texas USA.
Hon har brunt axellångt hårm och bruna ögon.
Hon bor med sin pappa i en villa mitt i stan.
Hope är inte populär i hennes skola. Hon har bara en kompis, han heter Love. Alltså inte kännsland 'love' utan namnet. Han är 17 år och basket spelare. Han bor med sin mamma, Sarah pappa, Rick och syster Monday. Han bor granne med Hope.
Love kommer se ut som Zac Efron

Emma watson kommer vara Hope.


Alltså kommer Hope se ut så!
(Jag har inte sett någon annan jb novell ha emma , plus älskar jag henne i HP filmerna!)

Ni kommer få lära känna Hope och Love mer i novellen som jag har döpt till "ღ My mysterious boy ❤" .
Hoppas ni kommer gilla den!



Postat av: Melina

Den verkar bra :)

2011-09-18 @ 13:07:48
Postat av: Becca♥

Jag kommer älska den!!

Bara prologen var grymt bra!!

nu ska jag dra mig till pizzerian med min älskling och käka lunch ;P

xxBecca♥

2011-09-18 @ 13:08:39
Postat av: Emma Bieber

kan du börja nu vill veta vad som kommer att hända

2011-09-18 @ 13:39:38
Postat av: Becca♥

kommer älska den♥

2011-09-18 @ 14:33:38
Postat av: Becca♥

typ miljonte gången jag läser prologen xD

2011-09-18 @ 14:34:18
Postat av: mimmi<3

GUD! den låter så freaking spännande! Skynda dig med att lägga upp första delen äru gullig!

GAAHH LÄNGTAR REDAN!! :D

2011-09-18 @ 15:42:08
URL: http://minaberattelser.bloggplatsen.se/
Postat av: Anonym

Den låter spännande!!! :)



//Ebba :D

2011-09-18 @ 15:42:48
Postat av: Molly

Längtar tills du börjar med den! <3

2011-09-18 @ 16:46:25
URL: http://sarahsfanclub.blogg.se/
Postat av: Jojjo

Awesome 

2011-09-18 @ 18:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0