Twitter ! LÄS :)

HOLA!
1, jag håller på med nästa del, den kommer upp om ett tag! :)
2, jag har skaffat ett twitter acc, där kommer jag skriva om uppdateringen , kanske lägga upp lite olika sneak peaks från delarna och vad som kommer hända framöver. Sen kommer jag också använda den till att prata med er. Mina lovely läsare! Den heter @mbsblogg (förkortning på : mybieberstoryblogg) haha. Jaa, jag kommer vara inne där i stort sett hela dagen , har twitter på min mobilen så jag är liksom inloggade 24/7 . Så det är bara ett skicka en tweet till mig om ni vill mig något. Eller helt enkelt bara prata! :)
Direkt länk till twittern: http://twitter.com/#!/mbsblogg

KISSES BELIEBERS! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0