World trade center, 10 år sedan!

Helt sjukt!
Idag är det 10 år sedan terror attacken mot world trade center, i New York rasade.
Tänk alla som dog den dagen, alla i de två flygplanen.
Själv var jag bara tre år när detta hände (ja jag är bara 13...) så jag visste ju inget om det då. Men nu när jag är lite ändre har jag sett en film om detta när allt hände. Fy vad hemsk det måste ha varigt! Alla som var där och såg det med sina egna ögon.
fy!

Själva ska jag nog göra en tyst minut för alla dom som dog. ♥

Postat av: Becca

jag vet det är hemskt!! :C

R.I.P♥

2011-09-11 @ 16:54:35
Postat av: Becca

jag var bara 4 när det hände så jag förstog ju nt så mkt precis...

2011-09-11 @ 16:55:12
Postat av: Annie :)

de e verkligen hemskt men dom som satt i flygplanet va ju menade att åka in i huset de va ju typ självmordsbonbare lixom :(

2011-09-11 @ 17:29:38
URL: http://myyheart.blogg.se/
Postat av: Becca

Eeeyy

du sa 1 tyst minut nt 1 tyst år!! xD

(skoja bara)



tråkigt det som hände :(

2011-09-12 @ 16:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0