This is it - chapter 9 preview

Att ha kul med nya vänner är roligt. När jag var och bowlare med Harry, Lucas och Lucas tjej som även var Afrodite hade vi förvånansvärt kul. Afrodite som inte hade pratat med mig sedan den gången hon var hemma hos mig och betedde sig så konstigt.
Men under kvällen med dem hade Afrodite inte varit den bitchen hon var i skolan. Utan då hade hon betett sig som en person, en trevlig person dessutom.

Hela kvällen slutade med att Harry vann bowlingen, men jag kom tvåa med bara tre poäng mindre än Harry.
När jag kom hem till Justin hade han gjort det riktigt mysigt på mitt rum med ljus, kuddar och Kina mat. Det var dör jag var nu. I Justins famn i mitt rum.

- Jag älskar dig. Det vet du väl? , frågade Justin mig. Jag nickade.
- Jag älskar dig med, det vet du väl? , frågade jag. Justin skakade på huvudet med ett leende på läpparna.
- Nej, med du får gärna bevisa det! , sa han.
- Hur?
- Jag kan nog komma på ett sätt...

Han kom närmare med sitt ansikte och jag log. När han var nära mig pressade jag mina läppar mot hans.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0