¦Popstar ¦ chapter 9 ¦

Detta har hänt:
"'Cause you've got that smile, that only heaven can make ;)"
"Justin, Justin, Justin. Har du ingen tjej eller...?"
"Nej... inte än :)"
Det var där jag slutade smsa med honom.

"Tack så mycket för att jag fick uppträda här! Hoppas ni har det bra!" sa jag i miken innan jag lämmnade scenen bakom mig. Det hade faktiskt varit ovanligt kul att uppträda idag, jag har ingen aning om varför - men så var det.

"Bra jobbat idag, tjejen!" sa mamma och log stort mot mig. Jag log snabbt tillbaka innan jag, mamma och Lindsey gick ut från skolan och in i bilen som stod utanför. Väl inne i bilen tog jag av mig peruken, kollade ut innan jag drog av mig min tröja för att ta på en annan.
"Vi ses imorgon Lindsey!" sa jag till henne innan hon smällde igen bildörren efter sig. Mamma och jag skulle åka till Hoboken nu får att köpa Lindseys födelsedagstårta. Hoppas den blir god.

Den röda tgelbyggnaden framför oss med texten "Carlos Bake Shop", människor överallt inut i affären. Snällt ställde sig jag och mamma längst bak i kön, i väntan på vår tur.

199211_1676676084287_1459035430_31457455_5052755_n_large

Alla hotel var lika tråkiga. Visst, rummen kan vara riktigt snygga ibland, men det är ändå bara så tråkigt. Att kolla på film på de enorma tv apparaterna, kolla på utsikten i de stora fonstrena eller bara ligga i sängen och hålla på med mobilen.
Så, denna kvällen låg jag i sängen och höll just på med mobilen medan tv:en stod igång fast jag inte kollade på den. Jag loggade ut från facebook innan jag började spela Temple Run - eller som jag kallar det, men nya drog.



Jag vet inte vad det var som fick mig att göra det, men jag gjorde det. Jag menar inte riktigt att hålla på med henne, reta henne. Men det var något i mig som ville vara med henne, lära känna henne. Så det var därför jag smsade henne, men såklart skulle hon inte få reda på den verkliga anledningen till varför jag skickade det.

Snart skulle jag, mamma och Kenny - min livvakt - åka till NRJ awards. Vilket hölls i Frankrike. Så, jag skulle fråga Vanessa om hon ville följa med. Jag vet inte om hon vill det, eller vad hon tycker om att jag frågar henne. Vi träffades ju nästan precis, men som sagt - jag vill lära känna henne mer.



"Passar detta till vår dejt på Måndag? ;)"

Förvirrat kollade jag på smset jag hade fått av Justin. Jag klickade upp bilden och såg en bild på Justin. Han stod i något rum med ett par gråa jeans, en vit tshirt och en sådan fotbolls-tröja alla fotboll eller basket killar i skolan har. Fast jag knappt ville erkänna det, såg han verkligen snygg ut på bilden.

"Vadå dejt? Smsar du fel person eller...? Detta är i alla fall Vanessa, du vet din 'stalker' som du kallar mig!" svarade jag på hans sms.
Jag klickade upp Temple run ännu en gång, jag är nog en liten mobilnörd ibland. Men man får väl ha sina brister här och där. Man kan ju inte vara helt perfekt.

381305_294533917246819_122283244471888_919639_1316473554_n_large
Dose this fit into our date on Monday?



Det kanske kommer en till del idag/natt vi får se om jag orkar skriva en till! :)
Förlåt för att ingen kom upp igår, det hände en sak i skolan och sedan hade jag kurs på kvällen så jag var bokad hela dagen.
7 kommentarer?


Postat av: Becka

Grymt bra!

2012-02-10 @ 21:20:39
URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/
Postat av: Johanna

Gfjkrhjtxgjgeejgeutretägbdrkyee MEEEEEEEEEEER!

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2012-02-10 @ 23:11:25
Postat av: Cherry

Superbra :)) <3

2012-02-11 @ 01:03:34
Postat av: Melina

Fett bra!

2012-02-11 @ 01:33:53
Postat av: Thi

SNYYGGT!



gRYMT BRA SKRIVET <3

2012-02-11 @ 21:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0