Hej alla underbara läsare!

Nu är det så att handbolls em börjar ikväll, och det kommer jag klart att se på ! Så därför säger jag till er att jag ska försöka skriva en del efter matchen, men om det inte blir en hoppas jag att bi förstår varför! :)

Sen vill jag också säga att jag börjar skolan igen imorgon, tyvärr. Jag kommer lägga ner mer tid med skolan denna terminen för jag har inte nått upp till mina mål osv. Så ni kanske inte får en del var dag som det brukar vara, men jag kommer såklart göra allt jag kan för att försöka skriva en var dag till er! :)

Sedan är jag busig och har redan börjat på nästa novell fast denna är långt ifrån slut! Hehehe...

Men nu börjar handbollen, så puss!!!!


Postat av: Alictin

Handbolls-EM har inte börjat (; Det är bara en träningslandskamp.

2012-01-10 @ 19:25:21
URL: http://alictin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0