Tjugofem - I might get jealous

"Du ska... Gå ner till baren, och få hon som säljer drinkarna att bjuda dig på en drink!" jag skrattade högt. Killarna kollade konstigt på mig men jag gjorde tummen upp mot Dolly. Hon blinkade mot mig.
En dag när vi hade suttit i baren på kvällen hade denna killen frågat henne om hon ville bjuda honom på en drink. Hon hade gett honom en rak höger. Killen hade blivit så chokade så han hade tappat balansen och slått i huvudet i marken. Sa jag att killen var snygg? Lång, mörkt hår muskler.

Fortfarande skrattande gick vi in i hissen och jag tryckte på knappen till mig våning. "Asså Chris, sorry for that! Men, du skulle sett din min när hon bara smällde till din kind!" sa Dolly och tog sig för magen och skrattade lite till. Chris muttrade något och tog sig på kinden som nu hade blivit lite röd av smällen.
Väl inne på mitt rum satte iv oss ner igen. Denna gången fick Chris snurra. Oturligt not hamnade den på mig. Chris skrattade låt för sig själv. "Ska vi ta en av de gamla sakerna som... Göra sugmärken, eller något nytt?" frågade han mig och blinkade mot mig. Jag himmlade med ögonen och tog tag i Justins hand. "Kom bara ihåg att jag har en kille nu!" sa jag och log mot Justin. Han tog tag i min hand. Chris himlade med ögonen. "Det är bara en lek! Det betyder ju inget!" jag kollade på Justin han log och nickade. "Det är bara en lek, men pussa inte någon, jag kanske bli avundsjuk!" han blinkade mot mig och alla skrattade.
"Jaja, nu får jag väl ta något snällare för det då..." började han men jag avbröt honom. "Jag har inte sagt om jag ska välja sanning, eller konka!" sa jag och log mot honom. Han suckade. "Vad tar du då?" frågade han mig. Jag sa konka och så var spelet igång igen.

Några timmar efter var det bara jag, Justin, Chris, Jack och Zack kvar. De andra hade tröttnat. "Så... Ska vi äta? Jag är sjukt hungrid!" sa jag och tog mig för min mage. De sa ja och vi gick ner.
"Juste! Hur länge är ni här?" frågade jag killarna och tog en talrik. Jag började bli lite smått trött på maten här. Det är nästan samma mat var dag. "Vi åker tillbaka i övermorgon!" sa Zack. Jag nickade och började gå mot ett bord. Justin kom strax efter mig. Jag log mot honom. Han kollade åt sidan.

Dagen var slut och jag var nu ensam med Justin utanför hans rum. Han ställde sig med ryggen mot väggen och tog tag i mina axlar. Han släppte med ena handen och sa:
"Place lips here!" och pekade på hans läppar. Jag skrattade innan jag lutade mig fram, hans läpppar mötte mina och jag var i himmlen.

detta tog mig timmar att göra...
i suck!

Postat av: Johanna

mer :)

2012-01-04 @ 20:54:12
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Johanna

NEJ! Du suger inte!! <3 Jätte bra del! <3 <3 <3

2012-01-04 @ 20:55:57
URL: http://jadojoj.blogg.se/
Postat av: Felizia

Dy är asbra! :D

2012-01-04 @ 22:13:27
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: Erica

2012-01-04 @ 23:39:55
Postat av: Erica

Den va ju jättebra ;) du suger verkligen inte <33 kram Erica

2012-01-04 @ 23:41:01
Postat av: M

Asbra! Och ta detta inte på fel sätt nu, jag säger inte detta för att vara taskig på något sätt, men du behöver inte skriva att det tog några timmar att skriva för då låter det som om du vill att vi ska kommentera mer BARA för det..

2012-01-05 @ 00:24:48
Postat av: Thi

Bra att du försöker att uptadera sidan för dina läsare.



Du skriver bäst av alla :D

2012-01-05 @ 08:54:51
Postat av: Anonym

Jättebra skrivet! Tar det timmar för dig att skriva ett inlägg? Jag skriver delar på typ 5 minuter xD

mer mer mer mer mer mer mer!!!! :D <3

2012-01-05 @ 19:21:43
Postat av: Carmen

Det var jag med kommetaren innan, skrev inte namn -.-

2012-01-05 @ 19:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0